quote:
geschreven door SalvaMea op 21:20:39 @ 10-11-2010
[...]
Een nieuwe actie kan redelijk wat opvangen en moet je knutselen aan bestaande acties, zeker niet de acties met creditsopties.
Ik weet niet of je dit al gelezen hebt, maar hoe ik het zie is per level en per paard. Hoe hoger je level hoe meer je kan, maar in het begin kan je natuurlijk ook starten met de laagste punten, welke een must zijn of je kan niet hoger gaan.
Hoe meer paarden, hoe meer kliks je erbij kan krijgen, dus dat is wel nice.
Klik
En er zijn wss nog wel leuke ideeën met nieuwe acties om het wat actiever te maken.
Ik vind dat vrijheidsdressuur een top idee, maar ook hier is het hoe hoger je paard hoe meer je kan.
Ik denk als je nieuwe spelers wilt houden je ze eerst moet stimuleren om door te blijven gaan en dan zijn er toch echt wel aanpassingen/ verbeteringen nodig.
Eén van mijn managers ( 14 jaar) heeft het ondertussen al een beetje opgegeven, die heeft haar paarden naar mij gestuurd om ze te trainen omdat ze steeds geen wp haalde. Nu ben ik blij met het trainen van een extra setje stamboomloze maar dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Ik zie het ook aan mijn RV leden, een groot aantal in de puberleeftijd was even heel fanatiek en nu zie ik ze bijna niet meer online komen.
Zonde..
Stal uitmesten is trouwens vanaf 30% misschien dat iets verlagen, zodat er wat sneller vieze stallen beschikbaar zijn voor de beginnende spelers.
En een absolute must is regels voor de chat, anders krijgen we straks nog meer van die bedelpraktijken in de chat, je ziet dat nu al af en toe voorbij komen naast de verhalen over zkh bezoeken, eten klaar maken enz.Soms heel gezellig hoor maar soms ook irritant zeker als je hooi moet verkopen via diezelfde chat.
Oh ja en wat snelle marz al zei je moet geen spel beginnen met een kreupel paard.