@ SalvaMea: Die van jou is op 't moment al voor 3/4 af, maar ik zit een beetje met het dilemma dat ik beter een ander paard had kunnen kiezen (De voorlok hangt te veel voor de ogen, en nu die kleiner is ziet dat er een beetje stom uit).
@ welshgek: Bedankt voor je suggestie, ik zal 'm toevoegen.
@ KrisX: Bedankt voor je suggesties, ik zal ze toevoegen. Het zijn inderdaad echt manipulaties, anders had ik het niet gezegd. Je kunt de foto's eventueel nog nazoeken, de bronnen staan er immers bij. Ik had er wel bij staan dat het zwarte weg gaat (Anders kun je 'm immers ook niet uploaden als avatar), maar het stond er misschien een beetje vaag. Het lijkt me wel vreemd om speciaal een copyright te plaatsen, als ik mensen toch de avatars voor de verkoop zonder copyright laat zien (Aangezien ik je hiermee al de kans geef om 'm te jatten). Niet dat ik je niet vertrouw, maar ik moet wel voor iedereen dezelfde regels stellen vind ik. Na de verkoop blijft het in het topic staan dat ik 'm aan jou verkocht heb, zo kun je op mijn topic terugvallen als iemand anders 'm jat.
'Je moet alles omver schoppen om te zien wat er overeind blijft staan.'
- Bakunin