geschreven door Ingela op 13:03:09 @ 14-11-2010
Paso Fino
Bod: 300+ 1 of 2 hooi
Bieder: Ingela
Ik verhoog de prijs straks anders heb ik bijna geen geld meer
Ik vind 't heel lief van je maar dat kan ik niet aannemen, weet je niet hoe veel dat is. Dan vind ik €500,- zonder dat hooi wel prima.
Nogmaals.
Paso Fino € 800 + extra hooi.
Biedingen mag je niet weigeren.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
Hoe bedoel je dat? Het zijn geen gecropte foto's, maar fotomanipulaties verkleind naar avatars.
Ja, maar zo maakte ik ze eerder ook
Het is niet nieuw. Ik heb het van een ander. Ik heb het icon en onderschrift van Cinderella ook gemaakt. ( niet onaardig bedoelt hoor! )
Ja, maar zo maakte ik ze eerder ook
Het is niet nieuw. Ik heb het van een ander. Ik heb het icon en onderschrift van Cinderella ook gemaakt. ( niet onaardig bedoelt hoor! )
Het verschil is alleen dat jij gewoon een fotomanipulatie gemaakt hebt en hier een avatar en een signature van gecropt hebt, en ik speciaal een fotomanipulatie voor een avatar maak. Dat maakt het voor mijzelf in ieder geval nieuw.
'Je moet alles omver schoppen om te zien wat er overeind blijft staan.' - Bakunin
Ja maar, ja maar... Dat is toch heel veel voor alleen een avatar. Als ik boden te laag kan vinden, kan ik ze ook te hoog vinden.
Er zit ook genoeg werk in.
Als je online bent gaan we eens handelen. Niet dat ik er nu vandaag lang ga zijn vrees ik. Migraine is zo fun.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''