Ik vind het nieuwe puntensysteem echt onmogelijk! Ik zit in lvl 21 en ik weet dat dat niet extreem hoog is, maar ik ben al blij met 1wp in de B en helemaal in de hemel bij 2wp. Mijn twee beginnerspaarden zitten in Z1 en Z2. Dat betekent dat ik 204 punten moet halen voor 1wp, maar ik heb nog nooit meer dan 200 gehad met mijn beste paard in de B! Op zich zou dit nog meevallen, ik kan even springen rijden tot ik nog wat levels hoger ben, maar als het zelfs bij de mensen met de hoogste levels niet lukt, is dit toch echt demotiverend...
Ik vind het leuk dat dit spel anders is dan HPS, nieuwe manieren en nieuwe uitdagingen houden een spel interessant. Maar dan moet het wel haalbaar zijn. Wat ben je met een onmogelijk doel?
Ik vind alle updates en nieuwe systemen leuk, maar een combinatie van ze allemaal is gewoon overdreven!
Nu moeten we al wachten tot lvl9 om 1wp te kunnen halen, dan moeten we verdergaan tot lvl18 om een kans op af en toe 2wp te hebben en ik heb geen idee vanaf wanneer we drie winstpunten halen, maar het duurt heel lang!
Verder moet je vanaf Z1 204 punten halen voor 1wp en vanaf ZZ-L 220 voor 1wp...
Een hengst krijgt 1GDI erbij als een veulen de laatste klasse haalt...
Eerst duurt het al drie maanden voor je iets met je veulen kan doen, dan moet je dus best je klasses uitrijden om ooit hogerop te geraken en uiteindelijk is het toch onmogelijk...
En stel dat je er wel geraakt, dan heb je er misschien wel meer dan een jaar over gedaan en dan heeft je hengst 1 GDI, waarvan hij niet die 1GDI maar dan nog maar een percentage ervan doorgeeft aan het volgend veulen! Tegen dat je paard 3GDI heeft zijn we twee jaar verder en is het beest al dood...
Heeeeeeeeel motiverend...
Dus als conclusie: de systemen zijn goed gevonden, maar er is geen behoefte aan onmogelijke dingen