Nu de paardensterfte ingesteld is, dus alle paarden langzaam naar het einde gaan, bedacht ik me iets.
Met de stamboomlozen is het IF fokken begonnen, de oersetjes gaan nu al naar de 15?.
Stamboomloos is nu nog onsterfelijk, maar mij lijkt het handig om de definitief te doen.
Waarom?
IF fokken is nu nog erg lastig, we moeten wachten tot er meer setjes zijn, en dat gebeurt niet 1.2.3.
Als de stamboomlozen straks aan het einde zijn, zullen er nieuwe in het spel moeten komen.
Maar, daar schieten we nog niets mee op, dan begint het weer zoals het nu ook is.
Stamboomloos is belangrijk om IF te fokken, en als ze straks niet meer zijn, beginnen we weer van voor af aan.
En het leek mij handig om meer setjes van alle rassen in het spel te doen, zo word IF fokken leuker, en dan kan er predicaat worden gefokt, wat ook een leuke uitdaging kan zijn.
Ik denk, dat als de stamboomlozen toch kunnen overlijden, dat het spel weer van voor af aan begint.
En met meer stamboomlozen, word het spel meer uitdagender, en als ze overlijden, komen we nog niet veel verder.
Nu klagen ook veel mensen over inteelt, en met meer setjes (die blijven bestaan) kan er een beter IF hengst worden gekozen, en kan je predicaten fokken.
Dus:
Stamboomloos onsterfelijk
Meer setjes in het spel