quote:
geschreven door love op 21:06:51 @ 26-10-2010
[...]
Daar heb je gelijk in, maar wanneer wordt je dan wel informatief gerate, wanneer je extra informatie geeft, maar in dit geval geef ik ook informatie waar de chat is
Ik moet even wennen aan je nieuwe ava, ik wist niet wie je was
+2 Informatief Deze is welverdiend als de plaatser van een reactie/topic/post nieuwe informatie aandraagt, nieuw inzicht op het onderwerp brengt of soortgelijke.
+1 Ontopic Van toepassing als de plaatser van een reactie/topic/post plaatst die inhaakt op het onderwerp.
0 Offtopic/niet relevant Van toepassing als de plaatser van een reactie/topic/post slechts reageert met enkele woorden en eigenlijk niet ingaat op het onderwerp. Ook van toepassing als iemand wel een deftig stukje tekst typt, maar het niet relevant is en dus offtopic.
-1 Ongewenst Gerechtvaardigd als de plaatser van een reactie/topic/post slechts een smilie plaatst of dingen als "Hahaha", of "Klopt", of "Mee eens". Zulke reacties dragen niets bij en zijn alleen een poging om Equi en/of posts te verdienen.
Het blauwe puntje onder de ratebalk, geeft aan wat je gerate hebt op dat topic/post/reactie.
In dit geval haak je in op het onderwerp.