quote:
geschreven door Mariet op 18:50:15 @ 08-12-2010
[...]
Vind ik niet.. ze haalt het topic omhoog omdat de bug nog niet is opgelost. Haar topic is eind november geopend. Dus die zal wel van de eerste pagina weg zijn gegaan.
Ik vind hem topic
Daar geef ik haar inderdaad goed recht toe. Hij was net 1 dag van de eerste pagina af. Maar als je het lijstje volgt op de wiki:
+2 Informatief Deze is welverdiend als de plaatser van een reactie/topic/post nieuwe informatie aandraagt, nieuw inzicht op het onderwerp brengt of soortgelijke.
+1 Ontopic Van toepassing als de plaatser van een reactie/topic/post plaatst die inhaakt op het onderwerp.
0 Offtopic/niet relevant Van toepassing als de plaatser van een reactie/topic/post slechts reageert met enkele woorden en eigenlijk niet ingaat op het onderwerp. Ook van toepassing als iemand wel een deftig stukje tekst typt, maar het niet relevant is en dus offtopic.
-1 Ongewenst Gerechtvaardigd als de plaatser van een reactie/topic/post slechts een smilie plaatst of dingen als "Hahaha", of "Klopt", of "Mee eens". Zulke reacties dragen niets bij en zijn alleen een poging om Equi en/of posts te verdienen.
Valt hij toch wel onder offtopic/niet relevant.