quote:
geschreven door Nanaatje op 20:11:53 @ 26-09-2012
Om maar verder niet in te gaan op 't topic zelf, wil ik toch wel even ingaan op de mod boven me.
Ikzelf ben gelukkig gezegend met een leuke rv, maar niet iedereen heeft het zo. Zelf praat ik het liefst of op RV of op Prive (voor leden buiten de rv). Ik heb gewoon door de CM'ers een pesthekel aan de alg gekregen. Er wordt werkelijk over elke letter, punt of hoofdletter teveel een klacht gemaakt. Daar gaat je leuke gezellige gesprek als je constant op alles gewezen wordt. Ik snap dat een chat niet volgespamd moet worden of moet worden uitgerekt tot in de eeuwigheid, of een teveel aan hoofdletters.
Maar, en nu komt het
, moet er dan echt werkelijk elke regel 100 % gehandhaafd worden. Dit is namelijk wel de de boodschap die ik meekrijg. Elk gesprek moet 100 % ABN zijn, met 1 of geen hoofdletters, en er mag geen enkele letter teveel worden getikt. Sorry, ik vind dit overdreven we hebben het hier over een chatbox en niet over een saai droogkloot gesprek.
Sorry, maar mijn mening is: CM verpest de alg ....
Kun je met me eens zijn, kun je met me oneens zijn, maar dit is mijn mening ..
EDIT:
Btw, ik val hier niet een specifieke CM'er aan, in dit geval aan de Cm'ers in de totaliteit. (Even voor de duidelijkheid)
Ik sluit me hier helemaal bij aan.
Ik kan me nog herinneren dat toen ik cmer was, het allemaal veel leuker ging. We keken toen niet naar 1 e'tje teveel. Ik weet nog goed dat er een topic bij de cmers staat dat ze in het verleden te streng waren, waarschijnlijk mag het topic weer omhoog gehaald worden.
Maar échte relschoppers hebben we niet meer in de chat, dus ik kan het een beetje begrijpen dat elke regel 0,0% overtreden mag worden, anders word het nogal saai, altijd maar vragen beantwoorden enzo. Maar dat is eigenlijk toch niet de bedoeling?
Gezelligheid staat niet meer op nummer 1, alles draait om die stomme regeltjes. En ik zeg niet dat wanneer iemand echt te ver gaat er ingegrepen moet worden, maar dat wanneer ik Hoooi zou zeggen en ik een hijgende mod in mijn nek krijg, noem ik een beetje doorgedraaid.