Ik vind t slachthuis ook wat ver gaan maar dat komt meer door de naam denk ik. Het gaat er gewoon om dat je paarden kunt 'deleten'. ik heb toen de paardenmarkt nog niet ingestort was al mijn merries geinsemineert en toen ze uiteindelijk geboren waren kreeg ik ze ineens niet meer weg. Ik heb nu een ruiter voor al mijn 'afval paarden' Ik wil nog steeds gewoon een fatsoenlijk bedrag voor een fatsoenlijk paard. Ik vind het echt belachelijk dat er paarden voor 3000 weggaan terwijl sperma inderdaad vaak veel duurder is als je een behoorlijk paard met een mooie stamboom wil fokken.
Ook vind ik dat mensen niet moeten willen fokken als ze er toch maar de helft voor terugkrijgen. Fok dan voor jezelf en niet voor anderen.
als er een BPH of gewoon een handelaar komt moet die gewoon een prijs berekenen en allerlei factoren meetellen. Inclusief stamboom en inteelt enz. Je zult zien dat de paarden dan ook weer voor wat meer verkocht kunnen worden aan spelers.
Want je zult toch geld moeten verdienen door paarden te fokken en verkopen van alleen klusjes wordt je niet echt rijk...ik heb t geprobeerd want ik ben nu gewoon gestopt met fokken omdat t zaakje niet loopt. Vervolgens wil je wat echt goede paarden bijkopen en gaat dat niet omdat je je eigen paarden niet kwijt raakt en dus geen geld hebt. Ik vind namelijk dat een 1/2 paard niet onder de 50.000 weg moet gedaan worden en ik ben bereid dat ervoor neer te leggen. Puur omdat ik de paarden waarde hoog wil houden.
Kortom: Er moet door het beheer wat gedaan worden aan het overschot. Mensen gaan nu zelfs zover dat ze geld erbij gaan geven om hun knollen maar kwijt te raken en ik weiger om daaraan mee te doen.
En mensen elke 5 min de prijs verlagen heeft toch geen zin? houd vast aan je prijs en blijf erbij! Je mag er best wat vanaf doen maar geld erbij geven?? come on...zie je dat in real life al gebeuren? nou ik niet....!
nou ik wilde dit even kwijt...beheer doe er wat mee....
Gezocht Calabrese,Quarterhorse,Deense warmbloeden,Hispano,Achetta's, Boulonaise, Schwarzwalders, Amerikaanse shetlanders, Appaloosa, Noriker.