quote:
geschreven door SmartestLilChica op 09:45:02 @ 08-10-2010
Ik vind het handelssysteem opzich wel leuk! Veel persoonlijker dan zo'n markt.
Wat ik wel nog als verbetering zou zien is dat je als er een handelsvoorstel openstaat, niet moet wachten tot de ander heeft geaccepteerd als je wil verder spelen. Met andere woorden dat je dus gewoon in het spel verder kan terwijl er een voorstel openstaat.
Wat misschien ook wel handig is, is misschien een forumbord waarop je dingen kan verhandelen. Nu is het soms moeilijk iets te vinden als de juiste personen niet online zijn. Als er een bord komt kan je meteen zien wie je moet contacteren om te handelen. Het is maar een idee, maar ik denk wel een toegevoegde waarde aan het spel?
Groetjes!
We zijn nog bezig om een persoonlijke handelschat te maken, waarbij je met iemand prive kan chatten..
Als je het spel toegankelijk blijft houden terwijl je aan het handelen bent, bevordert niet echt de snelheid van het handelen. Als je nu gaat handelen, wil je snel verder
Als je gaat maken wat jij zegt, dan laat je het handelen een beetje links liggen en ga je verder met spelen.. Net als dat forumboard, dat willen we juist niet. Want de gedachte achter deze HT. Er gebeurd alleen wat als je online bent. En daarbij komt, we hebben al de handelsconsole voor het handelen
“The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.”
~ Charles Bukowski