quote:
geschreven door Jan op 12:24:15 @ 01-10-2010
Het hele spel is gebaseerd op het feit dat je online moet zijn, wil je dingen doen. Dan bedoel ik met name, de verzorging van je paard, de staat van je zadel/hoofdstel. Dat gaat alleen achteruit als je online bent.
Daarbij komt, het zou wel erg makkelijk zijn om alles te koop te zetten wat je kwijt wil. Wat misschien wel handig is, een pagina met daarop de handelsprijzen van de laatste/gemiddelde van de laatste dag. Zo hebben spelers een idee van wat de handelsprijzen zijn op dat moment, want dat is wel lastig. Je moet ter plekke een prijs verzinnen voor je handelsobject. En je weet niet of je te veel of juist te weinig ervoor vraagt.
Dat je online moet zijn, snap ik ook wel, dat is prima. Ook het terplekke verzinnen van de prijzen snap ik nog wel. Alleen het contact met anderen vind ik hierin wat minder.
Hierdoor kan je mensen buitensluiten en daardoor hebben die mensen geen kans om spullen te handelen.
Zelf heb ik ook weinig behoefte aan contact met andere spelers, al weet ik dat het spel er wel op gebaseerd is.
Misschien is het idee om een soort rommelmarktachtig iets te hebben.
Dat je alleen je spullen kunt verhandelen als je online bent. En dat andere spelers die dan ook online zijn daar dan op spullen kunnen bieden. Daarbij weet je dus nog steeds niet of je optimale prijs hebt voor je handelsobject. En ook moet je beide online zijn.
Alles wat groot is begon ooit klein, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Word lid van mijn rijvereniging, Be Yourself!