Ik ben tegen het punt om je meer ''kans'' te geven zodra je wat meer buisjes hebt. Waarom? Het hele script zou dan herschreven moeten worden, omdat het nu zo is dat je aan kan geven of je 1 of meer buisjes wilt (meer kan uiteraard alleen als je de eerste 10 fokkersvaardigheden binnen hebt). Daarnaast wil niet iedereen - als je daar de kans toe hebt - meer dan 1 buisje sperma afnemen van zijn paard: ofwel omdat je daar geen ruimte voor hebt ofwel omdat je echt maar 1 buisje wilt.
Ik ben wel van mening dat er meer voordelen mogen zitten aan de fokkersvaardigheden, want ze zijn inderdaad niet zo geliefd. Er zijn overigens wel mensen die ze hebben en ook inderdaad al 2 buisjes af kunnen nemen.
Ik vind zelf dat de vriezer sloten die je vrij speelt een stuk goedkoper of zelfs gratis mogen zijn. Je betaald immers al voor de vaardigheid en dat lijkt mij voldoende.
Daarnaast zou ik sowieso in het fokken willen zien dat er ook een kans komt dat de inseminatie en het sperma af nemen kunnen mislukken. Als je dan fokkersvaardigheden hebt zou je kunnen zeggen dat de kans op het mislukken hiervan kleiner wordt. Hoe meer fokkersvaardigheden, hoe kleiner de kans op het mislukken hiervan.
Dan heb je al wat meer voordelen die je eruit kan halen. ^^