quote:
geschreven door Thirsa op 17:55:41 @ 08-10-2010
Tegen, vind het redelijk onnodig. Hoe bekend je op het internet bent ligt volledig aan jezelf
Ja inderdaad. En als je met iets zit waar je vragen over hebt, of het gewoon even wil vertellen, moet dat kunnen vind ik.
Okay, het is een paardenspel, maar bij RL worden sowieso al veel problemen gepost. HT is, of jullie het willen of niet, een middel om hulp te zoeken. Dat wordt al wel gedaan, maar met een anoniem forum zal het fijner zijn. Je zal dan sneller je probleem wat beter uitleggen, omdat je niet bang meer bent dat bekenden het kunnen lezen.
En ik neem aan dat 1 extra board niet heel erg veel ruimte in beslag neemt qua database?
En er kunnen ook gewoon forummoderators voor dit gedeelte aangewezen worden, zodat de huidige moderators het niet drukker krijgen. Ik zou me wel willen aanmelden voor zo'n functie ^^.
Gewoon doen dus ^^.
Trouwens, HT is ook geen creatieve site (van oorsprong dan
), en er is ook gewoon een creatief gedeelte?
Okay, bij paarden staan plaatjes. Maar gedichten hebben helemaal niets van doen met HT, en toch is hier een board van! Voor verhalen, video's en geluid geldt hetzelfde ^^.
Oh trouwens: Ik neem aan dat als je ergens mee zit je geen zin hebt om bij een vreemd forum te gaan registreren. Hier heb je al een idee van hoe de mensen zijn enzo. Dat is geruststellender dan wat vreemden bij zo'n forum die antwoorden. Oke, je kan niet zien wie er het topic gestart heeft, maar toch is het geruststellender, voor mijn gevoel dan.