Mijn idee was om anoniem een topic te laten maken,
Als je je bv schaamt en je wilt er toch op Ht over praten kan je het aanvragen bij de moderators ofzo!
het moet alleen bij real life komen, niet dat mensen onnodig anoniem topic's gaan aanmaken.
Er zit wel een maar; De beheerders/forummoderators moeten wel kunnen zien wie het is, want anders kunnen ze er misbruik van maken, door bijvoorbeeld foto's van blote mensen erop te plaatsen.
Ik ben voor, maar het moet alleen bij real life komen, niet dat mensen onnodig anoniem topic's gaan aanmaken.
Er zit wel een maar; De beheerders/forummoderators moeten wel kunnen zien wie het is, want anders kunnen ze er misbruik van maken, door bijvoorbeeld foto's van blote mensen erop te plaatsen.
geschreven door love op 15:08:31 @ 03-10-2010
Ik ben voor, maar het moet alleen bij real life komen, niet dat mensen onnodig anoniem topic's gaan aanmaken.
Dat snap ik niet. Als je eerst om toestemming moet vragen aan een moderator, weten hun er toch sowieso al van?
Ja, alleen hun weten ervan, maar er is denk geen andere optie. Ze moeten ook geen toestemming vragen, maar gewoon een topic aanmaken, en als ze er misbruik van hebben gemaakt, kunnen ze hun even aanspreken via een pb.
Ja, alleen hun weten ervan, maar er is denk geen andere optie. Ze moeten ook geen toestemming vragen, maar gewoon een topic aanmaken, en als ze er misbruik van hebben gemaakt, kunnen ze hun even aanspreken via een pb.
Dat idee gaan de moderators denk ik niet leuk vinden. Er is al genoeg werk dankzij het equi, laat staan vanwege dit. Zoals ik al eerder zei, is HT officieel niet eens bedoeld om je persoonlijke problemen met anderen te bespreken. Hier zijn zat fora voor, dus daar kun je ook prima terecht.
Waar nog bijkomt; Dat mensen alles prijsgeven op HT, is niet het probleem van de moderators. Je bent zo anoniem als dat je jezelf houdt.
'Je moet alles omver schoppen om te zien wat er overeind blijft staan.' - Bakunin
Dat idee gaan de moderators denk ik niet leuk vinden. Er is al genoeg werk dankzij het equi, laat staan vanwege dit. Zoals ik al eerder zei, is HT officieel niet eens bedoeld om je persoonlijke problemen met anderen te bespreken. Hier zijn zat fora voor, dus daar kun je ook prima terecht.
Waar nog bijkomt; Dat mensen alles prijsgeven op HT, is niet het probleem van de moderators. Je bent zo anoniem als dat je jezelf houdt.
Je hebt me overtuigd; Ik ben tegen.
Aangezien wat Brannagh allemaal zei, er zijn best veel tegenpunten, vooral voor de moderators gaat het best veel extra werk geven.
Je hoeft niet eerst toestemming te vragen, maar stel iemand zet er van die plaatjes op, dan kan dat topic natuurlijk altijd gewoon gesloten worden
Er kan alsnog bekeken worden wie het topic gemaakt heeft zodat diegene kan worden gewaarschuwd of geband.
geschreven door Divya op 15:29:48 @ 03-10-2010
Ideetje:
Je hoeft niet eerst toestemming te vragen, maar stel iemand zet er van die plaatjes op, dan kan dat topic natuurlijk altijd gewoon gesloten worden ;)
Er kan alsnog bekeken worden wie het topic gemaakt heeft zodat diegene kan worden gewaarschuwd of geband.
Maar door wie wordt het dan bekeken?
Als het alleen bekeken kan worden door moderators, is het idee nog steeds niet heel erg anders, en hebben ze alsnog veel extra werk.
geschreven door Brannagh op 15:05:02 @ 03-10-2010
Ik ben tegen. HT is geen site speciaal om je problemen uit te storten, het is een spel.
Maar veel doen het wel: Als je het niet durft aan te halen in je omgeving omdat je je schaamt, kan je het altijd via internet doen. En dat doe je sneller als je dat ook anoniem kan doen.
En waarom een Real Life forum als je niets over je problemen mag zeggen?
Ik ben voor.
Ik stel wel voor dat gewoon iedereen kan reageren... & dat idd de moderators wel kunnen zien wie het is, ivm misbruik. Ik neem aan dat de moderators toch geen misbruik maken van de situatie .
Misschien kan er een apart forum bij Real Life worden aangemaakt voor anonieme topics? Dat daar ook alleen anonieme topics gemaakt kunnen worden?
geschreven door CoolestnoudJ op 15:40:16 @ 03-10-2010
[...]
Maar veel doen het wel: Als je het niet durft aan te halen in je omgeving omdat je je schaamt, kan je het altijd via internet doen. En dat doe je sneller als je dat ook anoniem kan doen.
Ik ben voor.
Ik stel wel voor dat gewoon iedereen kan reageren... & dat idd de moderators wel kunnen zien wie het is, ivm misbruik. Ik neem aan dat de moderators toch geen misbruik maken van de situatie ;).
Misschien kan er een apart forum bij Real Life worden aangemaakt voor anonieme topics? Dat daar ook alleen anonieme topics gemaakt kunnen worden?
Maar de moderators hebben dan onwijs veel werk, houdt daar rekening mee. Ze moeten ieder topic bekijken of er geen misbruik van wordt gemaakt...
geschreven door CoolestnoudJ op 15:40:16 @ 03-10-2010
[...]
Ik ben voor.
Ik stel wel voor dat gewoon iedereen kan reageren... & dat idd de moderators wel kunnen zien wie het is, ivm misbruik. Ik neem aan dat de moderators toch geen misbruik maken van de situatie ;).
Zoals ik al eerder zei:
Maar het is toch je eigen verantwoordelijkheid hoeveel informatie je over jezelf prijsgeeft? Als je teveel informatie hebt prijsgegeven, kun je altijd terecht bij fora die er speciaal voor gestart zijn om je persoonlijk problemen te bespreken. Ook zijn de moderators de enigen die kunnen achterhalen wie er misbruik maakt van deze optie, dus dit gaat ze ook nog veel werk kosten. Het huidige forum voldoet in mijn ogen.
'Je moet alles omver schoppen om te zien wat er overeind blijft staan.' - Bakunin
Zoals ik al eerder zei:
Maar het is toch je eigen verantwoordelijkheid hoeveel informatie je over jezelf prijsgeeft? Als je teveel informatie hebt prijsgegeven, kun je altijd terecht bij fora die er speciaal voor gestart zijn om je persoonlijk problemen te bespreken. Ook zijn de moderators de enigen die kunnen achterhalen wie er misbruik maakt van deze optie, dus dit gaat ze ook nog veel werk kosten. Het huidige forum voldoet in mijn ogen.
Ja en als je nu een zus hebt en je wilt niet dat ze het ziet? en dan?? Trouwens ik heb ook gezien dat Ht geen RL spel ofzo is maar waarom zijn er dan Topics van RL??? Moderators die online zijn die krijgen een pbtje en dan zien ze wie er een topic heeft gemaakt daar kijken ze naar en als het goed is is het goed?? Dan hoeven ze niet elke keer te zeggen toestemming toestemming!
Ja en als je nu een zus hebt en je wilt niet dat ze het ziet? en dan?? Trouwens ik heb ook gezien dat Ht geen RL spel ofzo is maar waarom zijn er dan Topics van RL??? Moderators die online zijn die krijgen een pbtje en dan zien ze wie er een topic heeft gemaakt daar kijken ze naar en als het goed is is het goed?? Dan hoeven ze niet elke keer te zeggen toestemming toestemming!
Als je daar last van hebt, kun je je aanmelden op een forum die gaat over persoonlijke problemen. Je hoeft je zus niet te vertellen dat je daar een account op hebt. En je leest blijkbaar niet goed, ik vind de update niet nodig en heb daar mijn argumenten voor gegeven. Het Real Life forum is er gewoon, en ik vind dat het op 't moment prima voldoet.
Hoeveel kans is er dat er een ook een zus van je op zit? Sommige mensen hebben het, maar hebben precies die mensen ook problemen?
Moderators krijgen al veel pb's, dus alsnog veel werk.
ik ben wel voor, wat nu kan je wel je gevoelens uiten! want ik vind dat altijd wel fijn, want dan kunnen andere mensen je helpen! want je gaat op straat bv niet tegen iemand die je niet kent je problemen zeggen, en nu kan dat wel gewoon! want ik moet namelijk ook wat kwijt... maar dat zeg ik dan wel!