Kennen jullie de ouders van jullie dravers?
Mijn draver heeft als vader Giant Cat, en als opa Quito De Talonay.
Ik weet niet of jullie die kennen, maar het zou wel grappig zijn als het (verre) famillie is.
Isa-Bella
There are a hundreds of reasons why I should give up, but there's always one reason that's keeping me going.
Ik heb een zwartbruine draverruin van 9 jaar, Bossie, hij is wel getraind voor de draverijen maar door een beperking aan zn achterbeen ging ie niet hard genoeg en is 'normaal' beleerd. nu dressuur en spring ik met hem en we rijden vaak buiten. Hij is erg snel, ook in de galop.
geschreven door Kelly op 16:43:10 @ 26-08-2010
Wij hebben een ex-draver op de manege, zit heel raar. Hij had ook op de manege leren galoperen dus hij zit ook apart in de galop.
Hij heet Jasper en staat op Manege de Stap in de mortel...
Dat hebben we bij ons op de manege ook,
Hij staat er nu bijna 2 jaar denk ik, en hij weet nu dat hij mag galoperen enzo, in het begin ging die alleen maar keihard draven, en dan kreeg je hem soms in galop als je hem op de volte zetten. Maar nu galopeert hij op het rechte stuk gewoon aan in galop.
Alleen de overgang van stap naar draf en andersom vind hij nog steeds moeilijk
Te reserveren:
1/2 stamboomloze Sardijnse paarden.
IF veulens van de rassen:
Sardijns Paard -- Tinker
Holsteiner -- Colorado Range Horse
Pindos -- Kaspische Pony
Deens Warmbloed -- Karabagh
Ik loop stage op een draverij, bij een man van 67 hij doet dat helemaal alleen,
maar hij heeft heel wat grote prijzen gewonnen met z'n paarden.
De eerste dag dat ik daar was ging ik allemaal filmpjes met hem kijken over z'n overwinningen x)
En tot nu toe valt het me nog wel mee hoe grof er met de dravers om word gegaan,
ze kijken gewoon heel nuchter naar die paarden
Verder heb ik thuis zelf een draver van 12 onder het zadel x)
Verder lijkt t me eiggelijk niet zo leuk om tegen die kont te kijken bij een wedstrijd etc
Je kijkt echt niet enkel tijdens de kont aan hoor tijdens de koers... Paarden maken zich vaak een heel stuk kleiner als ze voluit gaan en tijdens de wedstrijd heb je genoeg om op te letten dan enkel de kont van je knol
geschreven door Springfield op 13:08:58 @ 29-09-2010
[...]
Je kijkt echt niet enkel tijdens de kont aan hoor tijdens de koers... Paarden maken zich vaak een heel stuk kleiner als ze voluit gaan en tijdens de wedstrijd heb je genoeg om op te letten dan enkel de kont van je knol
hihi dat worden ongelukken!
meestal kijk je eroverheen of erlangs en vooral ook veel naast je.
Ik heb jaren in de dravers gewerkt en heb 20 jaar dravers omgeturnt tot dressuurpaard. Goudeerlijke paarden, harde werkers! Veel plezier in de drafsport gehad!
Ik heb zelf een eigen draver, waar ik van alles mee doe!
Rijden --> springen/buitenrijden/dressuur
Longeren
vrijspringen
grondwerk
vrijheidsdressuur
etc.
ik doe er jammergenoeg niet aan mee
maar vind het in 1 woord GEWELDIG om ze te zien rennen
zou het zelf ook wel een x willen doen maar mag geen paardjes
Bij VIV kakkelen we als kippen en kan je prestige meewippen!
Ik heb een Draver gehad, die is ooit zo 'verpest' dat zij onder het zadel niet kon draven.. Dit hebben wij uiteindelijk een beetje recht gekregen. Ik heb haar laten dekken door Romantico, een NRPS en heb er nu een lief paardje van over. De Draver (Royal Mirage) is verkocht in 2005 en eigenlijk ben ik nog steeds op zoek naar haar..
Romantic Rubinhio is bij mij geboren en is nu bijna 7 jaar. Hij is een halve Draver dus, maar met rijden (als hij goed aan de teugel loopt e.d.) zie je dat totaal niet. Hij heeft het karakter van zijn vader, maar de uitstraling van zijn moeder, op zijn eigen manier.
Canon 40D + aanhang.
J'adore Rubinhio, -adore-
My number one; R. Rubinhio