quote:
geschreven door Keentjebeer op 23:16:42 @ 15-04-2013
En als je geen discussie wilt, waarom dan de moeite een post te typen? Je kunt niet zomaar iets zeggen en er dan aan toevoegen dat het geen poging is om een discussie uit te lokken. Dan moet je gewoon helemaal niets zeggen.
Ik geef mijn mening, als mensen zo graag een discussie willen starten op het punt dat ik al heb gezegd: ''Ik wil niemand over halen of een discussie beginnen.'' Dan mogen ze dat doen. Als ze mijn mening willen bekritiseren, dan mag dat. Maar niet met loze argumenten of onrespectvol gedrag.
Want om te vertellen: 'Dan moet je gewoon helemaal niets zeggen.' Vind ik nogal bizar, is het niet? Het is een forum en ik mag toch hopen dat een mening geven toegestaan is.
quote:
geschreven door Keentjebeer op 23:16:42 @ 15-04-2013
Argument of opmerking, je beweringen kloppen sowieso niet. Waar staat precies dat ik niet van RPGs houd? Ik heb enkel gezegd dat Horsetycoon niet de plek is voor Engelse RPGs en of topics. Ik RPG zelf hier op ht dus ik snap die interpretatie van jou helemaal niet.
En dat ze het op deze site fijn vinden, is toch alleen maar goed? Heb ik hier ooit vermeld dat ze op moeten zouten? Nee, ik heb enkel gezegd dat je, als je in het Engels wilt RPGen, je beter een andere site kan zoeken dan ht. Ht is geen Engelse RPG site.
Voordat je me zomaar aan gaat vallen met dingen die ik geplaatst heb, zou ik in het vervolg beter lezen. Geen van de dingen die jij beweert, heb ik gezegd of indirect vermeld
Ik heb nooit gezegd dat je niet van rpg houd. Maar als jij dat zo wil zien, prima. Als jij wil zien dat ik het heb gezegd, geen probleem. Als jij dingen ander interpreteert, dan moet je dat vooral doen
Ook heb ik niet gezegd dat jij dingen hebt getypt zoals: Dat ze moeten opzouten. Ik heb enkel gezegd dat ik het disrespectvol vond dat steeds iedereen zei dat ze maar een ander forum moeten openen of een andere site moeten vinden. Want ook al bedoelen jullie enkel voor Engelse rpg's dat wil niet zeggen dat het zo overkomt.
Als je vind dat ik je aanval, dan lees je mijn teksten misschien met een andere toon als dat ik ze bedoel. Ikzelf vind het totaal geen aanvallen en daarom probeer ik ook steeds duidelijk te maken dat het geen punt van discussie is of dat ik dingen uit wil lokken.
Mag ik vinden dat we het hierbij moeten laten? Ik kan nog de hele avond doorgaan, maar ergens heb ik daar simpelweg geen zin in en geen behoefte aan. Want de discussie die we nu voeren is nutteloos. Engelse rpg's gaan hier niet komen en dat is mijn intentie ook al helemaal niet meer, dus in plaats van stomme discussies te voeren. Kunnen we het beter gezellig houden op dit forum neem ik aan.
Ik stel voor dat als je nog met mij een discussie wil, je dat dan via berichten doet om het forum niet te bevuilen.
Gegroet,
Ruka