Dankjewel Keentjebeer, voor al de argumenten die ik heb, even nader te bekijken. Ik heb verder niks met het rpg te maken en heb al aangegeven dat ik geen mensen wil overtuigen. Maar natuurlijk, als je jezelf er over wil buigen, zal ik met je mee kijken.
quote:
geschreven door Keentjebeer op 22:14:59 @ 15-04-2013
Er zijn zoveel alternatieven en toch moet er
per se een Engelse RPG op ht komen.
Is het zo moeilijk om een account aan te maken op een andere site waar ze wel Engels toestaan of zelf een forum te starten waarop je zelf de regels bepaald?
Echt? Jullie hebben alle al eens gezegd dat mensen die een Engels rpg willen doen, maar op een ander forum moeten gaan zitten. Dit vind ik zo onrespectvol, ik snap je punt. Maar als jullie jezelf zo storen aan rp dat dit steeds gezegd moet worden, dan stel ik voor dat het gewoon slimmer is om het af te schaffen ;)
Tuurlijk snap ik je punt, maar het wil toch enkel zeggen dat ze dit forum fijn vinden? Dat ze zichzelf hier op hun gemak voelen. Waarom word er zo negatief gedaan als mensen het hier blijkbaar naar hun zin hebben en hier graag komen.
Dat is de enige rede waarom dit aangekaart word....
(Even dat jullie dat weten
)
quote:
geschreven door Keentjebeer op 22:14:59 @ 15-04-2013
Engelse RPGs zijn bevorderlijk voor je Engels maar dat is nog steeds geen goed argument om het op deze site toe te staan. Niet ieder forum/site moet dezelfde bevoegdheden hebben. Dat zou saai zijn. Als je puur in het Engels wilt RPGen om er van te leren dan raad ik je aan te RPGen met of wel echte Britten en/of Amerikanen of te gaan skypen met je Engels docent.
het was ook geen argument om het op deze site toe te staan. Ik vind het heel lief dat je alles als een argument wil zien en er graag op in wil gaan, maar lees alsjeblieft de volgende keer even alles. ik had aangegeven dat ik totaal geen discussie wil met mensen en dat de dingen die ik zeg dus ook niet bepaald onder een argument vallen omdat ik niemand probeer over te halen. Ik vertelde enkel dat je het op twee manieren kon zien. Dankje dat je mijn vampiers stukje had gequote, jammer dat je die zin het interessantste vond om een quote van te maken in wat ik zei en het dan ook als drogreden zag. Maar eerlijk gezegd was het niet echt de bedoeling om er verder op door te gaan en was het een simpel klein voorbeeldje. Lief dat je er wat woorden aan vuil wil maken, maar je begrijpt zelf ook wel dat het een flauw voorbeeld was.....