quote:
geschreven door zwartblesschaap op 19:18:05 @ 10-10-2016
Freakoutx er is laatst inderdaad afgesproken dat topic geopend zou worden als er een nieuwe cm, fm of rm gezocht werd. zoals in dit topic:
aanklikbaar aangegeven wordt. Sluit het sollicitatietopic na een week (waren 2 sollicitanten), hierna zou er een stemronde komen is er nooit geweest. Ook nooit meer wat van gehoord.
Hiermee zijn je 1e en 2e reactie al ontkracht
Overigens is de communicatie van SM naar spelers toe al wel vaker een dingetje geweest.
Vervolgens je 3e reactie, hier zeg je dat IImeowz jou niet snapt terwijl ze gewoon ontopic reageert en uitlegt hoe het destijds afgesproken is. dus is het niet relevant of ze jou snapt. Je 3e reactie dus ook ontkracht
Dan nog even de reactie van Kimiee, ja misschien had ik hem beter bij discussies kunnen plaatsen, ik kan hem helaas niet verplaatsen, dan moet een moderator dan maar even doen.
Sorry? Maar ik gaf net als haar gewoon antwoord op jou vraag, als zij reageert kan toch wezen dat wij elkaar verkeerd begrijpen of dat jullie ons verkeerd begrijpen uit eindelijk bedoelde we allebeide wss het zelfde alleen is het anders uitgelegd/gezegd. Discussie is er niet (dus jullie zien echt gelijk apen!
) eens ik zei alleen maar laat maar, zodat er een SM modje kon reageren en verder er niet op in te gaan lijkt me overigens niks verkeerds aan..?
Als je een antwoord wil en niemand daarop verder mag reageren dan een mod, snap ik niet waarom je dit bericht plaatst? Had dan gewoon een privé berichtje gestuurd, uit eindelijk bedoelde wij het allebeide goed om te reageren..
EDIT; topic nog eens gelezen i.v.m ik gisteren toen reageerde behoorlijk moe was, wou ik dit er nog even aan toevoegen namelijk: Uit eindelijk bedoelde ik hetzelfde als iiMeowz,alleen legde ze het net even wat anders uit dan hoe ik het bedoelde, kwam wss omdat ik dus behoorlijk moe was dat ik het daarom verkeerd/anders heb opgevat..
Lijkt mij dat het nu ook opgelost is, om verdere discussies te vervolgen/maken.