Ik vind dat er genoeg mogelijkheden zijn om inkomsten te krijgen. Klusjes, met bejaarde knollen lessen. klusjes voor anderen doen (longeren, rijden). Geld hoeft niet aan komen te waaien.
Qua economie, tja. Er zijn gewoon gewilde rassen en niet-gewilde rassen. Haflingers zullen bijvoorbeeld sneller (voor relatief hoge prijzen) worden verkocht dan een Sandelhout. Als je dan een Haflinger fokker bent heb je wat dat betreft een voordeel, maar niet iedereen wil met die stroom meegaan. Dit is in het echte leven ook zo, dus so be it.
Ik denk dat het een beetje overbodig is om te zitten bekokstoven hoe we meer geld in het spel kunnen krijgen. Het geld is er namelijk al. Echter gaat het geld niet rond, omdat er weinig actieve spelers zijn. Hoe kan je iets kopen of verkopen als er niemand is om het te kopen of verkopen?
DAAR ligt het probleem. Zo lang er niets wordt gedaan wat betreft hoe het er hier aan toe gaat, is er gewoon geen kans op een goede economie. Er moeten leuke updates komen; updates die ervoor zorgen dat er uitdaging in het spel komt en mensen het niet als eentonig beschouwen.
Maar goed, weinig kans dat daar iets aan gedaan wordt, right.
Dingen boven de level 100 hoeven er wat mij betreft ook niet echt te komen. Ik denk dat de meeste die level 100 zijn lang en breed gebruik hebben gemaakt voor de VPH, terwijl het allang al duidelijk was dat level 100 de max is. Vervolgens moet er dan ook niet geroepen worden dat de uitdaging eraf is. Dan had je de xp maar moeten krijgen door zelf te gaan klikken ipv het xp naar je toe te laten waaien elke vrijdag.
Dat die correctie zo hak op de tak is gedaan vind ik overigens een beetje apart. Super veel mensen hebben er al gebruik van gemaakt. Als jullie dit hadden willen aanpakken had dat veeeeeel eerder moeten gebeuren. Nu aanpakken heeft nou niet bepaalt veel zin aangezien het allang in alle accounts van de 'harde kern' is verweven, de enige spelers die daadwerkelijk het spel spelen.
Het enige wat mij dan wel als gegeven suggestie bij de levels handig lijkt is extra stallen. Maar moet dit echt pas vanaf level 100? Vind ik raar. Als je veel fokt/veel rassen hebt heb je gewoon veel stallen nodig en persoonlijk word ik er nu al moedeloos van hoe vaak ik van ruiter moet wisselen en zoveel paarden heb ik nou ook weer niet.
Ik denk dat er gewoon niets is wat wij als spelers kunnen bedenken wat dit betreft. Het beheer heeft al tig suggesties gekregen over zowel nieuwe dingen (zoals western) als bug reparaties (zoals de spring-bug), maar als er niet naar geluisterd wordt dan houd het op. Hoe naar dat ook is.