quote:
geschreven door Tears op 10:14:23 @ 12-11-2010
Het hele idee van de handelschat wordt dan weggehaald, het kletsen wordt binnenkort uit de handelschat gegooid en dan is er alleen maar aandacht voor het handelen.
Zoals je zelf zegt je mag alleen maar handelen als je wil handelen en niet iets anders doen. Waarom typ je dan niet af en toe dat regeltje in de handelschat? Zodra er alleen maar dingen voor het handelen in staan is het helemaal niet vervelend meer. Dan heb je in je chat een overzicht van wat er op dat moment allemaal te koop staat en wat er dus ook allemaal op de markt van jou zou staan. Je moet actief handelen volgens jou beredenatie, maar elk berichtje in de handelschat is ook actief.
Ik vind de handelschat gewoon niet prettig systeem om te handelen.
Omdat je dan steeds moet blijfen lezen wat er te koop is.
En als je een online handels markt hebt , kan je natuurlijk gewoon op ras zoeken.
Als ik een trekpaard wil kopen , is het niet intresant dat ik steeds moet lezen dat er 300 shetlanders te koop zijn.
En met de online handels markt kan je gewoon zoek functie's invoeren.
-Ras
-Prijs
-Geslacht enzo.
Dat je veel doeltreffender kan zoeken.
En dan kan je alles rustig bekijken.
En is het er niet wat je zoekt, probeer je het later nog maals.
Dan zijn er andere mensen online , en ook andere paarden te koop.
Ik ben teminste 1 die het heel erg op prijs zou stellen als ik een paard zoek om te kopen.
Ik gewoon even rustig rond kan kijken wat er te koop is in de catorgorie die ik zoek.