quote:
geschreven door xBLONDD op 17:04:03 @ 08-11-2010
Het lijkt me inderdaad een hele opgave voor het beheer, maar ik vind het wel een supergoed idee, zo krijg je idd meer spanning in het fokken, en van mij hoeft het qua kleuren ook niet heel uitgebreid, maar het is wel net die toevoeging die het uitdagend maakt!
Ja inderdaad.
Misschien is het trouwens ook een optie om niet de beheerders het te laten doen, maar de spelers.
De beheerders maken het dus aan, en dan zijn er wat kleuren al.
En dan onder staat iets van: Zelf kleur toevoegen
Met daaronder een tekstbalkje waar je zelf kunt invullen.
En dan dat beheerders het wel regelmatig na kijken ofz, of er geen rare dingen staan.
Dat lijkt mij namelijk niet zo veel werk, dat doen ze op het forum ook, dus zie het gewoon als een nieuw topic, maar dat dan alle beheerders dat kunnen.
Maar dan mag je het dus alleen plaatsen als je geen beheerder bent, niets kunnen verwijderen.
Excuses voor al mijn ongepaste posts. Deze zijn gepost op jonge leeftijd, waar ik nog te zeker was van mijn eigen mening. Ik kon er niet mee dealen als ik op mijn fouten werd gewezen. Ik probeerde mij te verdedigen met de grootste onzin, wat alleen maar meer ellende gaf. Ik ben mij bewust van deze fouten. Graag zou ik begrip willen voor mijn verandering door deze posts niet letterlijk te nemen.