quote:
geschreven door Aranka op 11:39:53 @ 01-02-2011
Ik vind het trouwens heel opvallen wat ik aan geld verdien door te spelen met een nieuwe ruiter. Heb zondag een nieuwe ruiter aangemaakt en hiermee is het veel gemakkelijker om geld binnen te krijgen dan met mijn hoogste ruiter.
Het lijkt me dat die verdeling ook wat eerlijker kan, door iets minder in de lage levels en iets meer in de hoge levels.
Volgens mij is dit juist gedaan om de lager levels wat te stimuleren om door te blijven spelen.
Ik zou de lagere levels zeker niet gaan verlagen, maar iets erbij in de wat hogere levels..dat vind ik wel een goed plan.
@Edit: Is het misschien een idee om te gaan werken met paketten bij de baantjes. Bijvoorbeeld, je koopt een lespakket voor 2000 en voor dat geld kun je een x aantal lessen geven.( wel zorgen dat je winst maakt maar niet extreem) Heb je dat bereikt, dan kun je een nieuw pakket kopen, wat weer duurder is uiteraard en waar je weer een x aantal lessen mee kan geven.
Dit zou je dan ook voor de andere baantjes kunnen doen.
Bijvoorbeeld een hoefsmid..maximaal zoveel klanten enz.
Hoe je daar Ap punten en Rv in kan verwerken weet ik zo even niet maar ik probeer ook maar mee te denken.