Maud van der Meer
-----
Verschilt van 5/10 paarden.
-----
Paarden worden teruggestuurd met 4/5 5/5,
zodat de laatste les zelf kan worden verreden.
Ik neem ook longeer paarden aan en paarden die moeten worden beleerd.
Je kan me pb-en, bij interesse.
* Ruiternaam Nina Ferrari
* Max. aantal trainpaarden die je zoekt. op het moment 3 maar dat verschilt heel vaak
* Eventueel extra informatie Ik longeer, voer en verzorg je paard ook meteen, tenzij je dat anders vraagt
* Ruiternaam Mermaid Leia
* Max. aantal trainpaarden die je zoekt.Op het moment 3,maar kan later nog 5 worden
* Eventueel extra informatie Ik longeer,voer en breng ze naar de dierenarts en hoefsmid,tenzij het natuurlijk niet nodig is.Ik train ze tot 4/5,laatste les kan door de gebruiker zelf gereden worden.
Sleepless Nights of East
Dancing at Sanzu River
A White Broken Moon
A small Wind God Girl
Flawless clothing of Angels
Pair of Ghostly Eyes
Mysterious Hills
A Red Soul like Ground Cherries
That is Gensokyo
* Ruiter El Deewee
* Zoekt 1 trainingspaard
* Extra info
Training tot aan de eerstvolgende wedstrijd
Volledige verzorging
Longeren
Water en voeren op aanvraag
Eventueel extra informatie: Ik wil graag trainpaarden hebben op zondag 4 september Ik rijd graag wedstrijden, maar doe dit niet als het mij niet gezegd word ^^
Ruiternaam: Keri Kelli
Max. aantal trainpaarden die je zoekt: 5 tot 6 paarden
Eventueel extra informatie: Als ik eenmaal begin aan train paarden maak ik ze ook altijd af...
Ik voer niet en rijd geen wedstrijden. Wel krijg je ze 100% conditie, 100% verzorgd altijd terug gestuurd.
* Ruiternaam
Miss. Laura
* Max. aantal trainpaarden die je zoekt.
3
* Eventueel extra informatie
Ik longeer, voer, verzorg maar rijd geen wedstrijd, tenzij anders afgesproken.
Ruiternaam: Tara Wissink
Max. aantal trainpaarden die je zoekt: 3.
Eventueel extra informatie: Ik doe alles, (Ook als het nodig is dierenarts en hoefsmid.) behalve de wedstrijd. Als ze wedstrijdklaar zijn stuur ik ze terug.
Als je wil dat ik 1 of meerdere dingen niet doe moet je dat even zeggen.
Panter, love you forever.
You always by my precious and favourite
pony.
* Ruiternaam Milla Lijstersma * Max. aantal trainpaarden die je zoekt. 4, maar dat kan altijd veranderen * Eventueel extra informatie Je mag zelf eisen stellen, ik vraag niets voor de trainingen Je moet wel een berichtje sturen van tevoren, maar dat spreekt voor zich
Ruiternaam: Rebecca Oosterwaal
Max. aantal trainpaarden die je zoekt: 2
Extra informatie: Ik voer, verzorg en longeer tenzij verzocht wordt dat niet te doen. Op verzoek rijd ik ook wedstrijden.
* Ruiternaam Miley Cyrus
* Max. aantal trainpaarden die je zoekt. 2
* Eventueel extra informatie: Ik doe eigenlijk alles wta gevraagt word behalve wedstrijd, alleen zo gauw ik niet meer wil gaan ze ook terug! Ik doe eventueel ook gratis nara ene dierenarts, aangezien ik dat zelf ben.
* Ruiternaam Baba Loeska
* Max. aantal trainpaarden die je zoekt. 2
* Eventuele informatie: Ik voer de paarden als je dat wil, ik longeer ze, ik poets ze en wil evt ook wedstrijden rijden als jij dat ook wil!
Max. aantal trainpaarden die je zoekt: Twee paarden.
Eventuele extra informatie: Ik doe van alles, van een veulen tot paardrijden (:. Eventueel wil ik ook de wedstrijd rijden, of gewoon paardrijden. Longeren is ook goed. Graag ontvang ik een PB (:
Ruiternaam: Mairead Nesbitt Max. aantal trainpaarden die je zoekt: 3. Eventueel extra informatie: ik voer, longeer, verzorg en rijd op verzoek wedstrijden