Ruiternaam: tani zeidler
Max. aantal trainpaarden die je zoekt: 1
Extra informatie: ik voer ze ze en verzorg hem net alsof het me igen paard is en train heel goed met em en rijd ook wedstrijden als dat verzocht wordt
Ruiternaam: Marieke McFadden
Max. aantal trainpaarden die je zoekt: 4
Extra informatie: Alles is mogelijk in overleg
Colour my world
Draw on my heart
Take a picture of what you think love looks like
in your imagination
Write on my soul
Everything you know
Use every word you've ever heard
To color my world
Aantal paarden:
Op het moment 5, dit aantal wordt de komende weken groter, tot max 15.
Wat bied ik aan:
Aangezien de zomervakantie dichterbij komt...
Ik bied GP training springen aan. Dit betekent dat ik een nakomeling van jouw SBL naar GP springen train, zodat jouw SBL één punt SIS per nakomeling krijgt.
Eisen:
De paarden moeten worden verhandeld. Uitlenen is geen optie. Er wordt niet met de paarden gefokt, maar ze worden verder volledig verzorgd uiteraard. Hengsten worden geruind.
De paarden moeten 3, maximaal 4 jaar zijn, zodat ik voldoende tijd heb om de GP te halen.
Kosten:
De prijs per GP training is €100.000. Indien je een groot aantal paarden wilt sturen valt hier eventueel over te praten. Betaling altijd vooraf.
Ruiternaam: Eva Luna, Desie Luna
* Max. aantal trainpaarden: 15 (Eva Luna) 20 (Desie Luna)
* Informatie: Ik train je paard wedstrijdklaar binnen enkele uren, wedstrijd kan je dan zelf rijden. Ik kan eventueel zo ook promoveerklaar maken. Dan kan je de promotie zelf doen.
Wedstrijdklaar maken: 1000 per paard
Promoveerklaar: In overleg.
geschreven door Tompoes op 12:17:56 @ 25-01-2016
Ruiternaam: Eva Luna, Desie Luna
* Max. aantal trainpaarden: 15 (Eva Luna) 20 (Desie Luna)
* Informatie: Ik train je paard wedstrijdklaar binnen enkele uren, wedstrijd kan je dan zelf rijden. Ik kan eventueel zo ook promoveerklaar maken. Dan kan je de promotie zelf doen.
Wedstrijdklaar maken: 1000 per paard
Promoveerklaar: In overleg.
Helaas werkt promoveer klaar maken zo niet in dit spel, prestaties zijn per ruiter, wel eens waar haalt het paard iets betere punten als t al getraind is, maar voor de combinatie heb je er niet direct wat aan, aangezien je zelf de wp moet rijden.
Ik ben opzoek naar een GP spring trainer!
Ik bied ervoor:
Voor 2 gp spring trainingen bied ik 3 dressuur gp trainingen aan in ruil wie wat heeft, graag pb
Ik ben opzoek naar een aantal trainpaarden. De komende maanden heb ik wel 50 plekken over. Ik vraag hier 200 p.p voor. Je kan me een pbtje sturen en dan overleggen we over tijden etc wat je wil. Laat het me weten ik train ze op mijn ruiter Jaimy Emily Heaven
Ik zoek een gp trainer voor enkele sidloze gidrans. Mocht je interesse hebben hoor ik graag wat de prijs is en hoeveel er mee zouden kunnen
Ook zou ik mee willen werken om iemand de stap naar GP springen gemakkelijk te maken door 45 paarden met zeer veel sis (nu 65, wordt nog meer) ter training aan te bieden, zodat je altijd 2wp haalt. Gezien de paarden hiervoor gefokt moeten worden gaat het wel even duren voordat dit van start zou kunnen gaan(sws 3 maanden voor ze volwassen zijn), maar bij interesse kun je contact opnemen
Over eeen maandje of 2 wil ik mojn 1e stap zetten tot GP springen. Sowieso de helft zal hiervan mijn eigen paarden zijn, maar ik ben wel opzoek naar wat paardjes tegen die tijd 3 zijn, en wat meer sis . GP geraken ze sowieso , mijn vasteGP Klanten kunnen dit beamen, alleen zal dit langer duren als normaal door de 1e keer springen gp . Prijs in overleg via pb
* Ruiternaam: Stefan Dreamer
* Max. aantal trainpaarden die je zoekt.: 47
* Eventueel extra informatie (denk dan aan tijdsduur, SI, leeftijd of prijs): Geen leeftijd boven de 15.
Ruiternaam: Els Harnacke
Max. aantal trainpaarden dat je zoekt: 30
Extra informatie: al het extra etc, gebeurd in overleg. Ik ben op dit moment level 40 en bezit tot nu alle dressuurvaardigheden. Het gaat dan ook om het trainen van paarden richting de GP dressuur
Ruiternaam: Bijoux Jouxje & Lady Bijoux
Max. aantal trainpaarden dat je zoekt: 20 per ruiter
Extra informatie: Ik train wedstrijdklaar, wedstrijden doe ik niet. Verzorging etc hou ik bij. Bekappen is inbegrepen als het nodig is. DA niet!
Ik geef ze water maar geen voer.
Prijs is in overleg.
Hierbij bied ik 10 tot 15 dressuur gp plekken aan voor 50 k per paard
Hoe het nu staat ben ik 2 a 3 maandjes bezig tot GP promo, maar half januari verwachten wij puppies, dus kan het iets langer duren.
Graag even een pb bij interesse
Ik ben op zoek naar een GP trainer voor meerdere paarden.
Ik heb maar 1 eis: Train ze alsjeblieft ook en wordt niet inactief Betaling: 50/50 (Helft nu, helft na ZZ-Zwaar)
Marco Kutscher = Lesgever
Rolf-Göran Bengtsson = Hoefsmid
Michael Whitaker = Stalmester
Ben Maher = KI Station
Samantha McIntosh = Trainer
Simon Delestre = Dierenarts, kan 3 keer sperma afnemen
Kevin Staut = Mesthoopleger
Reed Kessler = zadelmaker
Edwina Tops-alexander = stalmester
Ik ben opzoek naar 45 tot 48 GP spring paarden voor een 1e ronde GP springen
Prijs is 50 K per paardje met SIS, evt kan ik ook paardjes aannemen zonder SIS en dan ligt de prijs iets hoger!
Graag een PB tje als er interesse is!