In dit topic is het toegestaan om trainpaarden aan te bieden en te zoeken voor Grand Prix of gewoon wedstrijdklaar klikken.
Wat moet je doen als je trainpaarden zoekt?
- Reageer in dit topic met de volgende gegevens:
* Ruiternaam
* Max. aantal trainpaarden die je zoekt.
* Eventueel extra informatie (denk dan aan tijdsduur, SI, leeftijd of prijs)
Heb jij trainpaarden voor anderen?
- Reageer in dit topic met de volgende gegevens
*Ruiternaam
*Max. aantal trainpaarden beschikbaar.
*Eventuele extra informatie (denk dan aan tijdsduur, SI, leeftijd of prijs)
Heb je iemand gevonden in dit topic die paarden zoekt of aanbied bespreek dit dan verder Privé en niet in dit topic !!!
Liefde is gratis, raar dat sommigen er toch nog zo zuinig mee zijn
Max. aantal trainpaarden die je zoekt: 3 op het moment
Eventueel extra informatie: Ik rijd natuurlijk geen wedstrijden, maar ik voer wel, tenzij er om gevraagd word om dit niet te doen. Alle andere dingen houd ik ook standaard bij.
Ruiternaam: Marieke Mcfadden
Max. aantal trainpaarden die je zoekt: 3 Extra informatie: Ik voer, verzorg en longeer tenzij verzocht wordt dat niet te doen. Ik rijd op verzoek ook wedstrijden.
Colour my world
Draw on my heart
Take a picture of what you think love looks like
in your imagination
Write on my soul
Everything you know
Use every word you've ever heard
To color my world
* Ruiternaam: Lea First
* Max. aantal trainpaarden die je zoekt: 2 paarden
* Eventueel extra informatie: Ik voer tenzij er wordt gevraagd dat niet te doen, verder verzorg en longeer ik ze. Ik stuur ze terug als ze 5/5 zijn.
Ruiternaam Deceived Muse Max. aantal trainpaarden die je zoekt 1, later meerdere Eventueel extra informatie Ik verzorg, longeer en laat ze naar de dierenarts/hoefsmid gaan wanneer dit nodig is. Als we hier een afspraak over hebben gemaakt gebeurd dit niet.
Ruiternaam: Emilia Wood Max. aantal trainpaarden: Op het moment twee.
Eventueel extra informatie:
Ik longeer, verzorg en train.
Ik kan een paard promoveer klaar maken in 1 en een halve dag. Heel soms in één, maar reken op 1 en een halve. (ondekt dat jullie alleen dan niet kunnen promoveren...)
Ook train ik natuurlijk wedstrijd klaar.
* Max. aantal trainpaarden die je zoekt.
Op dit moment 10 plekken vrij.
* Eventueel extra informatie
Ik zoek trainpaarden waar ik graag zelf minimaal 1 wedstrijd mee mag rijden.
Als je bijvoorbeeld een paar uur offline bent kan dat.
en dat ik ze daarna met een vol balkje terug stuur.
Als ik er geen wedstrijden mee mag rijden is dat ook prima.
Ben vandaag veel online, pb me maar als je paarden hebt.
Liefde is gratis, raar dat sommigen er toch nog zo zuinig mee zijn
Ruiternaam: Rowena Beckers Aantal trainpaarden: Op het moment heb ik 6 plekken. Eventuele extra informatie: Ik maak ze wedstrijd klaar, houdt verzorging bij en longeer ze ook. Op verzoek worden ze ook gevoerd. Ik kan ook wedstrijden rijden.
* Ruiternaam: Blair Vernon
* Max. aantal trainpaarden die je zoekt: maximaal 11
* Eventueel extra informatie: Ik doe alles behalve de wedstrijden. Als je niet wilt dat ik de paarden voer dan is dat ook goed.
Ruiternaam: Tara Wissink
Max. aantal trainpaarden die je zoekt: voor nu 1 want kan er voor nu niet meer.
Eventueel extra informatie: Ik voer, longeer, verzorg, mest uit en als je wil bekap ik ze ook.(gratis) En ik doe geen wedstrijd en train ze tot 5/5
Van les en vrij rijden.
Als je wil dat ik 1 of meerdere dingen niet doe (van extra info.) moet je dat er even bij zetten in de mail, en of je wil dat ik ze bekap of niet.
Panter, love you forever.
You always by my precious and favourite
pony.
* Ruiternaam Spring En Ik * Max. aantal trainpaarden die je zoekt 1 (sorry ik heb niet zo veel ruimte) * Eventueel extra informatie Ik voer, longeer en les gewoon. Ik kan ze ook brokken geven! En ik heb evt. ook een extra zadel! Kan ook bekappen (gratis) en wedstrijden rijden..
geschreven door marie11 op 17:26:35 @ 20-06-2011
en wat moet je daar allemaal dan voor doen?
Ik neem aan dat je bedoelt wat je moet doen om paarden te trainen van anderen?
Hier hoef je verder niks speciaals voor te doen. Je hoeft alleen maar bij ''Stallen'' de ruiter van wie je paarden gaat krijgen te machtigen. Verder werkt het trainen net zoals bij je eigen paarden. Alleen als je met een trainpaard op wedstrijd wil, zul je een startkaart moeten aanvragen