Concours de Saut International *
Equi: 3K
Ik besef door dit topic pas dat ik het plezier in dit spel een beetje ben verloren. Voor de mensen die dit topic overdreven vinden een vraag: hoe lang spelen jullie al HT en welk level hebben jullie?
Het beheer is in mijn ogen inderdaad niet actief genoeg. Om eerlijk te zijn is het zelfs zeldzaam dat ze online zijn. Dit geeft niet echt een 'actief' beeld van dit spel, wat het werven van nieuwe EN actieve spelers moeilijk maakt. Volgens mij haken best veel spelers al in het begin af.
Daarbij irriteer ook ik me mateloos aan de hoeveelheid bugs. Het is jammer dat die steeds maar weer niet opgelost worden. Hoe lang is het eigenlijk geleden dat er een grote update is geweest? (Even serieus, mijn geheugen laat me in de steek..)
Het ergste vind ik, dat ik niet eens 'rond kan komen' als ik gewoon mijn paarden train en mijn dingetje doe. Zal dadelijk even een berekening voor jullie maken. Op dit moment verlies ik alleen maar geld als ik actief probeer te spelen.
Elke drie minuten kan ik een klusje doen, dus in een kwartier: 75 x 5 = 375
Elk kwartier kan een paard lessen: 50 x 18 = 900
Verlies in 1 kwartier = 900 - 375 = 525
Zonder baantje, verlies je dus een hoop. Met een gemiddeld baantje kun je dat verschil echt niet wegwerken. Hoe moet ik nou sparen voor items?
Gelukkig ben ik gezegend met een actieve rv, maar stel je voor dat je de enige bent van je rv die online is. Daar wordt je nou niet echt vrolijk van. Wat doe je dan als beginner? Stoppen.
Hoeveel spelers zijn er tegenwoordig nog online. Op het moment van schrijven zijn dat er 70. Dat aantal is nog best te doen, maar vergeet niet; het is nu zondagavond. Overdag ben ik al blij als we dertig spelers halen. De helft daarvan zit misschien alleen maar op het forum.
Ik heb al veel spellen gespeeld en bij bijna allemaal kom ik het tegen. Misschien is mijn zus wel het beste voorbeeld. Die speelde net zo actief als ik spelletjes, maar wilde niet aan HT beginnen, omdat ze toch wel wist dat ze zou stoppen. Haar voorspelling kwam uit: het beheer zal over een half jaartje (misschien een jaar als je geluk hebt) niet meer online komen en updates zullen uitblijven. Misschien heeft ze dus toch gelijk.
Mensen komen alleen nog maar online voor de acties, omdat ze zich dan niet hoeven vvervelen. Ik ben nu level 57 en heb er dus al heel wat kliks opzitten en heb ondertussen al ervaring op het spel. En op dit moment verveel ik me echt dood. Waarom zou ik die paardjes eigenlijk nog trainen? Ik heb hierdoor immers geen geld meer over om spulletjes van te kopen. De handel tussen spelers stagneert op deze manier. Wie heeft er nog geld om een paard voor meer dan 1000 euro'tjes te kopen?
Ik heb nooit in mijn leven credits gekocht en doe dat hier dus ook niet. Ik koop altijd van andere spelers, die dat wel doen. Waarom zouden die spelers nu nog credits kopen? Zo vul je alleen maar de zakken van de mensen die in onze ogen juist niet actief genoeg overkomen.
Ik snap echt wel dat het beheer een leven buiten HT heeft hoor. Echt. Heb ik ook, maar als ze nou eens regelmatig online komen en lezen welke problemen er op dit spel spelen, dat zou al een hoop schelen. Als we nou gewoon eens die rode namen zouden tegenkomen in de onlinelijst....