quote:
geschreven door Haffie22 op 17:27:48 @ 21-03-2012
Ik denk dat 1.500.000 xp voor een GP paard helemaal niet te veel is en dat het best zoveel mag zijn als je het zelf zover getraind hebt.
Om een paard naar de GP te krijgen ben je zo een paar maanden bezig. Dat valt echt niet meer onder BPH fokken lijkt me, want er zijn zat paarden die de GP nooit zullen halen omdat ze voortijdig overlijden. Maar er staat dan wel iets tegenover het trainen naar de GP. Nu krijgen alleen de ouders SID of SIS maar het paard zelf niets.
Daarnaast is de hoeveelheid xp die je voor level 100 nodig hebt belachelijk hoog. Door met GP-trainen en dan je paard te verkopen een hap xp te krijgen maak je level 100 in ieder geval weer een beetje bereikbaar. Wat het nu eigenlijk niet is.
Ik ga hier helemaal in mee.
Daarnaast ben ik niet voor xp per winstpunt, maar voor xp per klasse.
Of jij je paard wel/niet uitrijd is helemaal aan jou. Het gaat uiteindelijk om de klasse die het paard heeft gelopen, dat is het niveau van het paard en dus de 'waarde'.
Geen geld krijgen ben ik ook mee akkoord, maar dan wel een bak xp inderdaad.
Vind overigens dat je een b+0 paard of een paard zonder startkaart (denk aan een veulen) ook weg moet kunnen doen, maar dan wellicht maar voor 50 xp of iets dergelijks. Alleen als je in echt hoge nood zit, biedt dat dan een uitkomst.
Paarden terughalen is wellicht wel een leuk idee, maar vraag me af in hoeverre dat haalbaar is. De paarden die bij die Handelsstal (?) staan worden natuurlijk ook ouder. Dus daar moet wel allemaal rekening mee worden gehouden dan.