quote:
geschreven door KrisX op 11:10:10 @ 02-02-2012
Sorry hoor, maar ik vind dat je erg overdrijft.
Het enige wat klopt is dat de kerstwensen nu wel weg mogen. Maar daarnaast vind ik dat HorseTycoon een geweldig spel is
Dus, niet zo zeuren.
Het beheer doet er veel aan om het spel zo leuk mogelijk te maken, bevalt het je niet, dan moet je maar weggaan.
Het beheer heeft ook wat anders te doen dan onze vrije tijd te vermaken..
Probeer jezelf eens te verplaatsen in hun. Zou jij het beter kunnen?
Nou, succes met het vermaken van ruim 1000 spelers, ik hou je niet tegen
Whahah, KrisX. Ik weet wel zeker dat ik het beter kan :')
Ze doen steeds hetzelfde: HT.nl maken, beetje bijhouden, na een half jaar vinden ze het saai. Doen ze niets meer. Ander projectje, kom we maken ht.com internationaal...
Awesumm, is ook af. Hè nu moet ik alleen nog bugs bijhouden.. Nehh is niet leuk. Dus laten we het daar ook maar bij zitten. Het komt erop neer dat op HT.com dagelijks gemiddeld 1 speler online is. En midden in de nacht wellicht 3 - 5 omdat dan de amerikanen wakker worden. Maar overdag in NL is er maar 1 online en dat ben jij als je daar op dat moment gaat kijken.
Ditzelfde gebeurd nu hier, want dagelijks zie ik steeds en steeds minder mensen online. De rv's lopen leeg een hoop mensen zitten zonder rv, omdat ze te ''inactief'' zijn...
Naja.. Wat wil je dan ook met zo'n spel :')
Er zitten een aantal zeer ernstige bugs in dit spel welke zsm opgelost zouden moeten worden. Maar hier wordt ook niets mee gedaan. Het is zoals hij zegt. Al zouden ze 1 bug per dag doen. Dan lijkt het in iedergeval nog alsof ze er zijn.
Voor mijn gevoel is het beheer al een half jaar niet meer aanwezig... Jaa, met de acties ja.
Oh, mijn bankrekening begint leeg te lopen. Nou gooi d'r wel weer een actie in, het is toch bijna: valentijn, pasen, sinterklaas, enz.
Beetje mailtjes sturen naar alle mensen die in de Database staan en dan kan ik nog wat geld verdienen.
Nou sorry hoor, maar naar mijn idee loopt dit spel helemaal leeg. Steeds meer mensen gaan weg, het gaat niet alleen om de bugs, maar ook om genoeg andere dingen.
Er zit geen fun in. Zowat 1,5jr verder en ik zit nu op lvl 56. Want naast HT heb ik ook nog een leven. En je wilt niet weten hoeveel ik heb geklikt (ZONDER BOEKJES!) Tis toch te gek voor woorden eigenlijk dat je na 1,5 jaar spelen pas op de helft zit. En er ten opzichtte van de start van het spel haast niets veranderd is.
Dwarrel speelt haast net zo lang en die zit nu haast in lvl 90. Nou leuk nieuwtje. Qua xp's zit je op lvl 81 op de helft van wat je moet halen. Dus van lvl 82 t/m 100 moet je net zoveel xp's halen als in de voorgaande 81 levels bij elkaar.
Nou veel plezier ermee :') Dat betekend dat ik nog haast zo'n 5jaar aan het spelen zou moeten zijn
EDIT Het moge duidelijk zijn dat ik niets tegen het beheer heb, maar dit is enkel hoe zij nu op mij overkomen na 1,5jr.