quote:
geschreven door kerikelli op 16:29:12 @ 22-03-2012
Het moet allemaal realistisch blijven ...
Ik ga mee met de meningen hier, de GP is al moeilijk genoeg, tenzij je uren op 1 dag speelt en dit is gewoon lang niet voor iedereen die een normaal leven heeft haalbaar.
Daarbij is het voor mij en meerdere mensen als springruiter al moeilijk genoeg ... Eigenlijk bijna onhaalbaar.
Hallooo, zelfs ALS je uren per dag speelt, duurt het een eeuw voor je de GP haalt :') Ik heb al HEEEL vaak uren gespeeld, maar zit nog steeds hooguit in de ZZ-Z en CSI 1.
Komt doordat het met springen sowieso heel lang duurt voor je verder komt door die 2 wp.
Enne Bernardo, wil je dat ik NOG meer RSI kweek :') ???
Als ik bij iedere knol alles moet afgaan en dan naar de volgende dan ben ik dubbel zoveel aan het klikken.
Ik vond die invoering van voetjes wassen, staart wassen etc. al erg genoeg. 50 paarden x 5 is al 250 kliks om alleen te wasssen. Dan heb je het nog niet over wedstrijdklaar trainen als ik dan OOK nog per paard op ''volgende'' moet klikken ben ik al 50 méér kliks aan het doen
! Als je nu een dag veel XP wilt verdienen, dan ben je echt al ZIEKELIJK veel aan het klikken. Het gaat echt nergens meer over :')
quote:
Wat ik eigenlijk wel vind is dat de winstpunten gewoon goed zijn. Dit spel willen ze zo realistisch mogelijk houden en in RL kan je ook geen 3 wp halen bij springen. Daarom zijn er bij springen ook minder klasses.
Dressuur (7 Tot Z2)
Springen (5 Tot ZZ)
De rest is gelijk geloof ik?
En suraja, hoe kom je erbij dat er minder klasses zijn? Misschien in vergelijking met Real life. Maar aan de andere kant, het is nog steeds een spel. Als ik ga kijken, dan moet je voor dressuur 12 klasses door om bij de GP te komen en bij springen zelfs 13.
Je moet eerst naar de L1 dressuur voor je mag springen en vervolgens krijg je maar 2 wp per keer maximaal ipv 3. Van mij mag Bernardo eerst wat voor springen regelen, omdat ik gewoon EEUWEN bezig ben. Zelfs nu ik mijn paarden niet meer uitrijd, omdat ik anders ECHT honderd jaar bezig ben... Speel sinds oktober 2010 en zit nu in lvl 59 en max. ZZ-Z en CSI 1. Vind het echt slecht gewoon...