Ik heb ook een lesruiter aangemaakt, voor de centjes.
Alleen dankzij die ruiter kan ik sparen en bouw ik geld op.
Daarnaast verkoop ik van mijn SBL hengsten regelmatig buisjes sperma. Die leveren nog enigszins wat zakcentjes op, en kosten me geen afname geld omdat ik zelf een KI ruiter heb.
Daarnaast probeer ik mijn paarden altijd gratis te laten bekappen bij de hoefsmid. Datzelfde geld voor de trainer, DA, etc.
Enige waar ik voor betaal is lessen, maar dat compenseert weer redelijk met mn eigen lesruiter.
Maargoed, als iedereen instructrice zou worden zal ook dat geen grote inkomstenbron meer zijn
Ik vind dat de beloning voor het bereiken van een hoger level meer in relatie tot de vaardigheden moet staan.
Dus 1.000 bij level 2 prima, maar bij level 50 mag er van mij best 25.000 bij komen
Of de vaardigheden omlaag kan natuurlijk ook
Daarnaast is een beloning voor bijvoorbeeld een hogere klasse halen met een paard misschien ook niet verkeerd?
Of het verhogen van wedstrijd prijzengeld?
Ben je eindelijk GP, krijg je alleen suf XP .. weet je hoeveel geld je in zo'n paard heb gepompt?
Een leuk prijsje een keer in een reguliere wedstrijd (dus geen suffe 250 euro of lvl 1 tuig .. ) zou wel leuk zijn.
Denk dat je in Real Life ook geen 250 euro verdiend met het winnen van een wedstrijd op GP niveau..
Alhoewel ik daar eerlijk gezegd niet echt verstand van heb, maar kan 't me haast niet voorstellen