Weer een punt waar ik vreselijk geïrriteerd over raak.
Het is op HT niet mogelijk om 'normaal' rond te komen zonder spullen te verkopen en paarden te fokken voor de verkoop.
Nu de hele markt op z'n blote gat ligt, is het voor mij en misschien voor andere spelers bijna niet mogelijk om rond te komen.
Het feit dat ik niet fok, omdat die paarden toch niet verkopen (gezien ik geen eigenaar ben van veel stamboomlozen, want alleen 1/2 paarden verkopen nog een beetje) en dat de items geen bal waard zijn, krijg ik geen inkomsten, met uitzondering van die klusjes, die O-zo-veel verdienen.
Ik heb zelf 40 rijdbare paarden op stal en soms nog trainpaarden op stal zo dat ik aan de 50 kom.
Heel vaak als ik gewoon klik en zelfs als ik héél soms nog iemand bij mijn baantje krijg, vlieg ik steeds in de min en uiteindelijk, kom ik er nog meer uit en sta ik dus lekker vast, want ik kan geen lessen meer nemen.
Allemaal mensen die stamboomlozen in bezit hebben kunnen lachen, die verkopen nog een hoop 1/2 paarden voor mooie prijzen en hebben vaak al gauw 200.000 - 500.000 in hun opslag of op zak. De spelers zonder Stamboomloze zijn dus, alweer, de dupe. Ik heb er zelf wel 1, maar heb niet eens het geld om sperma te kunnen betalen.
Elke 3 minuten kan ik mijn klusjes doen. Door het uitvallen van de animatielessen zijn de inkomsten nog kleiner geworden.
Elke 3 minuten kan ik dus TWEE klusjes doen die mij geld opleveren en die leveren €25,00 en €50,00 op.
Elke 3 minuten kan ik een paard rijden. Om elke 5x dat je rijd met je paard, moet je een lesje nemen. Het kost dus 3 x 5 = 15 minuten voor je met ieder paard een lesje moet nemen.
Met mijn 40 paarden kom ik uit op 40 x 18 = €720 per kwartier.
Met 50 paarden kom ik uit op 50 x 18 = €900 per kwartier.
Nu komt het grappige, de klusjes. Per 3 minuten kan ik wel €75 verdienen aan mijn klusjes
Dus, met klusjes, €75 x 5 = €375 per kwartier.
Of te wel, als ik alleen kan leven op klusjes, VERLIES ik 345 tot 525 euro per kwartier. En dat is véél, dat is écht veel.
Ik ben zelf trainer van beroep en heb het nou niet echt mega druk, terwijl ik 1 van de hoogste levels heb en meestal de meeste klanten krijg. Trainen kost mij 10 tot 15 minuten. Ik krijg dan 500 hele euro's.
Oftewel, het verlies van 525 kan ik niet eens weg werken als ik EIN-DE-LIJK eens iemand bij mijn baantje zou hebben op dat moment.
En dan heb ik het alleen maar over lessen ... Tel ook nog eens de hoefsmid, dierenarts, zadelmaker en eventuele andere baantjes erbij op die je moet betalen .. Net zoals het voer elke 3 uur, moet je ook allemaal betalen, op het water na, maar toch. Sportbrok is al €90 per paard, hooi gemiddeld €40 per paard... Het is gewoon voor sommige leden niet mogelijk rond te komen op deze manier.
Doordat ik gewoon nergens meer geld vandaan kan halen loop ik nu al 3 vaardigheden achter. Vaardigheden kosten mij al 30.000 - 40.000 per stuk. Hoe ga ik in hemelsnaam ooit aan dat geld komen als ik alleen maar verlies draai? Items verkopen niet, paarden verkopen niet ..........
Op een gegeven moment ben ik VERPLICHT geweest credits met écht geld te kopen, omdat ik anders VAST stond in het spel. Ik kon niet meer genoeg geld krijgen om mijn paarden te rijden, te verzorgen (ze werden ziek, kreupel en me zadels gingen kapot).
Ik heb hele lieve vrienden op dit spel die mij af en toe €1.000 doorschuiven zodat ik weer even verder kan, maar dat is toch niet normaal, of wel?
Nou beheer, als jullie zó de credits willen verkopen, zeg dan maar gedag, want dat is echt te TRIEST voor woorden.
Reageer aub wel reëel, als je zelf al tig Stamboomlozen hebt ga dan niet roepen dat het O-zo-makkelijk is om geld te verdienen....