Ik ben het wel met Bo eens als er mensen zijn die al vanaf het begin van het spel een ras hebben en die hier nog steeds niets fatsoenlijks mee kunnen wel zo'n kans mogen krijgen eindelijk een setje te kunnen bemachtigen op deze manier.
Dan praat je over ruim 6 jaar actief spelen en ras ervoor rijden zonder set.
Het is dan wel heel erg frustrerend en irriterend om dan na al die tijd HT nog te blijven spelen, misschien dat het sommige toch motiveert te blijven spelen ipv op te geven en te stoppen.
Vind mensen die een ras net een jaar hebben door sint of vorige paas actie en hier niet veel moeite verder voor doen dan niet echt een kanshebbers.
Een loterij voor mensen die actief spelen en dan deel kunnen nemen vind ik wel een optie alleen zou ik dan een grens aan sbl stellen.
Zou het dan leuker vinden dat mensen die er geen of maar 1 sbl hebben er 1 bij kunnen winnen of een setje ipv mensen die er 8 of meer hebben.
Zoals gezegd wordt de kans op een monopoly dan wel weer heel erg van toepassing op het eind van de rit.
Als ze dan bij mensen uit komen die niets willen verkopen of samen werken wordt het alsnog weer een dood ras.
Maar dit is mijn mening natuurlijk