Achja, Ik ben er ondertussen wel klaar mee, maar zo blijf
je bezig. De gene die eruit getrapt is (eindelijk) wordt gelijk vervangen door een 2.0
Maar blijkbaar als je het beheer zn hielen likt, kan je alles voor elkaar krijgen, zwaar teleurgesteld in het beheer door niet beiden kanten te horen, en gelijk partij te trekken voor degene die weer zielig komt janken. Heb ik een mail gedaan na alle onzin die deze persoon heeft verteld op ht? Nee want ik ben geen zielig persoon
En bewijst weer het tegendeel, het spel is zo partijdig als iets en om iets voor elkaar te krijgen, moeten we veel credits gaan kopen?
Voor mij is het over en uit, wanneer ik zin heb kom ik op ht, en zal RV helpen en mensen die mij helpen ook, maar deze persoon zal een flinke strijd krijgen en zal er alles aan doen. Want deze persoon die vraagt erom.
En nee dat is geen ''dreigen''. Zoals in de pb van beun ook werdt gezegd, dit is hoe het spel werkt en iedereen mag daar zo aan mee doen, dus hier kan en mag niks over gezegd worden.
En als ik stop, blijft alles mooi dood staan, of in bruikleen bij vaneela, sf/noes of dolfijn, en hoeft deze persoon niemand ook maar 1 bericht erover te doen dat het ''toch dood staat'' of dat ze ze alsjeblieft mag hebben of gebruiken of ook maar iets uit MIJN paarden. Want dan komt er gelijk een rechtzaak mbt stalken. Als deze persoon zelfs overleden mensen gaat stalken of mensen die hun hebben gekend om hun sbl te kunnen hebben, opbokken