quote:
geschreven door vaneela op 21:43:25 @ 12-02-2023
Mijn hele punt was niet om een hele discussie te ontketenen. Enkel voorbeelden die ik genoemd hebt.
Waar het mij vooral om gaat is dat er gewoon weg niet gereageerd word door het beheer. Er word continue iets gestart maar er word niet mee verder gegaan.
Er word vanuit Bernardo met dingen gegooid als een verhaal heeft 2 kanten. Dan moet je je daar als beheer zelf ook aan houden.... Het frustreert spelers dat er totaal geen communicatie is er maar er word continue heen en weer met vingertjes gewezen van uit de spelers naar beheer en vise versa. Maar voor alsnog blijven we nog steeds met een onbeheerd spel zitten. Geen uitdagingen meer en sommige bugs worden alleen maar erger.
Vervolgends is er door dit alles een gefrustreerde beheerder omdat hij het allemaal alleen moet doen en iedereen over zich heen krijgt en hierdoor blijkbaar de kont in de krib gooit. Ipv dat er mee gedacht word en er actie onder nomen word wellicht dat mensen dan minder prikkelbaar worden.
Ergens is er de bom gebarsten en dat is prima. Maar met niks doen en alleen maar passief agressief blijven reageren komen we helemaal nergens meer. Enkel het feit dat zometeen de stekker uit HT getrokken gaat worden door continue dit gezeik.
Er moet gewoon een nieuw massief sterk team komen. Duidelijke regels, en verder moet ieder zijn of haar spel spelen zoals hij of zij dat wilt. Je blijft een spel houden met verschillende mensen, verschillende gedragskenmerken en verschillende meningen. En dat is allemaal prima. Maar laten we het vooral gewoon netjes houden. En proberen nog voor een alle die nog wel zin heeft om te klikken het zo plezierig mogelijk te houden.
Hij had beter de SM erin kunnen houden dan had hij ondertussen gewoon kunnen bedenken van hoe en wat. Maar goed het mod-gedeelte was en is ook gewoon een rommeltje met jaren achterstallig onderhoud dus dat zie ik niet zo snel meer veranderen.
Als mensen dan ook zelf klikken. Helemaal prima. Maar dat gebeurd ook gewoon niet, dus aan de toekomst van het spel zit momenteel eerder achteruitgang dan vooruitgang. Zeker met die bugs die de hoofden omhoog blijven steken elke keer dat jij op paardrijden klikt.
Maar goed. Misschien kan Bernardo na het weekend weer een keer online komen en krijgen we eindelijk een keer een duidelijk antwoord. Toekomst ja of nee. Lijkt me stug dat ze verlies gaan draaien op HT, dus het spel zal zonder updates op deze manier snel uit de lucht gaan neem ik aan.