Mijn vroegere instructeur noemde me nooit bij m'n naam, altijd andere namen. Paula, Paul, Paultje en Polly waren de namen die hij altijd gebruikte.
Een vriendin van mij hoorde die laatste en noemt mij sindsdien zo. Iedereen heeft het eigenlijk overgenomen.
Miss heb ik zomaar ineens bedacht bij een ander spel, omdat die naam te kort was.
De combinatie geeft MissPolly
Ik was aan het googlen naar een nieuwe nickname, Tip nickname, en toen dacht ik, Tippy =D En toen dacht ik, Tiphy ziet er leuker uit ^.^ En toen werd het Tiphy.
Mijn shetlandertje heet Iris, en die is soms een beetje dik en heeft ze een ronde buik en dan noem ik haar meestal bol, en zo is iri van iris (heeft niks met irritant te maken hoor) en bol van haar bijnaam, en zo ontstond haar bijnaam iribol.. en dus nu ook mijn nickname
Kahlan Amnell is mijn lievelings personage uit een serie boeken; de wetten van de magie van Terry Goodkind. En die serie was ik net opnieuw aan het lezen, dus toen dacht ik, waarom niet gewoon 'Kahlan'
de naam die ik hier op ht gebruik zijn eigenlijk 2 naamen van 2 katten die ik vroeger had koetje en puk
maar op me werk noemen ze me altijd fransje ik heet eigenlijk gewoon wendy maar mijn achternaam is franssen en een collega van mij heet ook wendy dus van daar de bijna fransje om ons uit elkaar te houden
Brannagh is een Ierse meisjesnaam, en betekent ''schoonheid met haren zo donker als een raaf'' (Wat ik overigens niet heb). Ik zocht gewoon naar een mooie Ierse gebruikersnaam op internet en dit was gelijk de naam die me het eerste aansprak. Ierland betekent best veel voor mij, wat misschien raar klinkt aangezien ik er nooit eerder ben geweest. De taal, de mensen, de muziek, het landschap, echt zowat alles aan dat land interesseert me gewoon. Dat is echt nog iets wat ik sowieso gedaan moet hebben voordat ik heen ga; Ierland bezocht hebben.
'Je moet alles omver schoppen om te zien wat er overeind blijft staan.' - Bakunin