Nou mijn vriendin noemde me Elien en tegelijk meldde ik me aan voor Hps dus moest ik een niet ''veelgebruikte'' naam hebben, ik had geen idee hoe je Alien schreef dus had ik er Elio van gemaakt- dit was te kort en eliootje leek me ook wat beter. tada
Oei, mijn nickname is al heel oud. Heeel lang geleden zat ik op de penny-site, en daar bedacht ik ponyrijder3. Toen ik op HT kwam, destijds nog Het Paardenspel, gebruikte ik deze weer uit gemak. Er was nooit iemand die zo heette. Toen HT3 Geopend werd wilde ik mijn eigen naam: Marleen, maar die was al bezet. Dus ik koos uit gemak weer ponyrijder3. Het is zo'n beetje gewoonte. Op andere sites maak ik nu vaker gebruik van MarleenChi.
Let us cry,
Let us be,
Let is open up our hearts
without fear of anything.
Ik kon geen naam verzinnen en keek uit het raam, waar het buiten sneeuwde sneeuw is een domme naam en ik kon het gewoon niet laten om er 'je' achter te zetten
Mijn naam is voorgekomen uit sarcasme, had ook niet verwacht dat ik dit spel zou gaan spelen tbh..
Ik heb het niet zo op wannabe emo figuren en een vriendin van mij gebruikte op vampirefreaks de naam YukaxCore (ze is en zal altijd een wannabe in alles zijn, maar dat maakt niet uit, het is een schat )
Dus daar heb ik het een beetje van gejat
Mijn cavia heet Saphira, maar ze heeft een dopneus (die is trouwens te zien in mijn avatar), mijn vader bleef maar Doppie tegen dat beest roepen (ze reageerd echt overal op, behalve op Saphira, Dopneus, Doppie, Sappie...) En aangezien zijn mijn grote liefde is (tot nu toe) heb ik mezelf hier op HT Doppie genoemd.