Ik omdat mijn naam Tara is en mijn lievelingspony op de manege heet Panter, en ik vind het een schatje.
Dus best simpel eigenlijk, zoals heel veel mensen.
Panter, love you forever.
You always by my precious and favourite
pony.
Voor HT ging ik een account op een forum aanmaken,
Daar was kido al bezet dus werd het kido123.
Kido is omdat ik heel goed met die pony op kon schieten alleen werd hij verkocht..
In groep 7 had ik een spreekbeurt over Polen en toen vroegen ze naar mijn familie daar etc. En allerlei dingen, dus ook mijn bijnaam, maar ik kon het niet goed uitspreken en zei toen; Melissjoe. En sindsdien noemden de kinderen uit mijn klas mij Melissjoe.
Mijn vriend noemt me altijd spooky. Hoe dat komt, umm, ik moet er op een gegeven moment erg spook-achtig uitgezien hebben denk ik, en sindsdien heeft hij mijn echte naam nooit meer gebruikt
Op de meeste spellen die ik speel heet ik Spook, niet Spooky, omdat dat iets is, tja, die enkel mijn vriend tegen me zegt... ;)
Nou, ik wou me registeren op nickelodeon.nl (2 jaar geleden) en toen was de leuke nicknaam die ik altijd gebruikte bezet. En toen dacht ik ineens aan een lollie, omdat ik die héél lekeer vind , en toen gebruikte ik bijna alleen maar Lollie als nickname
SHANTI & BERTUS & DENNIS My Proud ~ MainStreet & One Direction My Life ~ Perfectie; Rein Van Duivenboden
Mayday is een merrie waar ik n aardige band mee had. ze werd kreupel en ik ging stage lopen op de manege waar ze stond. elke ochtend als ik de stal inkwamgingen we meteen een uur stappen over een lange boerelandsweg. halverwege mijn laatste week werd haar veulen gespeend. de op een na laatste dag ontsnapte haar veulen en kwam in haar beurt. ik stond in de stal naast haar op te strooien en hoorde een paar flik harde bonken en een hard gekraak. een half uur heeft ze geleden daarna heeft de dierenarts er een eind aan gemaakt terwijl ik naast haar hoofd zat. sinsdien is Mayday de mooiste naam die ik me kan bedenken. (ook toen ze nog leefde verzorgde ik haar altijd met haar enorme buik als ze weer eens een veulen kreeg en ze had altijd al een speciaal plekje)
gelukkig huppelen er een heleboel veulens rond van haar (Cday, Easyday, Sunday en het veulen va nSunday Easyday en mayday's moeder D-Day)
mijn naam is gebaseerd op het feit dat ik ongelofelijk cool ben, en van het jaar 1995
kort maar krachtig (en het is ook leuk omdat het nogal eens voor verwarring heeft gezorgd in de chat, omdat iemand dan iets zei als: HEY COOL (waarmee die persoon bedoelde dat iets cool was.) en ik dan dacht dat ik geroepen werd )
-cool-Heel simpel, in het echt heet ik Elyse, en het is een paardenspel, dus paard = elysepaard haha, zo heet ik al op hetpaardenspel, dus deed ik dat hier ook maar
Sorry ervoor dat ik eenzelfde topic als dit had geopend, ik zal mijn oorsprong hier ook nog even posten:
Ik heet ZamZabZam omdat ik een leuke naam bedacht en toen schoot dit ineens in mijn hoofd.
Ik ben wat meer van engelse namen en woorden, natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. En tja, ik ben volgens mij best wel gek ben dol op paarden en ik ben een jongen.
Dus vond ik CrazyHorseMan wel leuk zo bij elkaar
Simpel . Jelsky was het paard dat me heeft leren rijden, ik ben haar kwijt geraakt maar toch betekent ze nog erg veel voor me, meer als hoe veel duizend paarden ooit voor me zouden kunnen betekenen. Ze is gewoon speciaal voor me. De 'ie' is een spelfout, dat moest de 'y' zijn. 2001 is mijn geboortejaar (: