Ik vind het een super idee van Haffie.
De regel dat iemand buiten het modteam geen SM mag worden is een regel die jullie zelf hebben veranderd! Ik weet zo al enkele mensen te benoemen die in mijn ogen respect hebben van spelers en ook voor ons geschikt zijn om SM te worden, maar gewoon niet meer in dit team willen vanwege jullie en vooral daarmee bedoeld dat er niet wordt geluisterd naar mensen met een andere mening en vervolgens ook nog eens regels aan je laars lapt! Niet alleen het feedback team laten inbrengen voor een aanstelling van SM, maar heel HT! We zijn al met heel weinig over en moet het leuk blijven. Het is niet meer leuk zo en vooral niet met hoe er wordt om gegaan met ons of andere. Nu zijn er ook 3 leden SM met alle 3 bijna tot helemaal dezelfde mening, dit is niet eerlijk alles wordt dan naar jullie straatje gezet, want ja niemand is tegen.
quote:
geschreven door Haffie22 op 10:18:30 @ 11-08-2016
Ik denk ook dat een goeie kandidaat het in een maand kan leren, anders valt te betwijfelen of diegene een goede kandidaat is.
Maar als iedereen in aanmerking komt die ooit FM, WM, CM of CM geweest is dan hebben we ook al een behoorlijk ruime keus
Dit, ga dan kiezen voor iemand die al ooit moderator is geweest laat die zich ook alleen maar kandidaat stellen.
Daarom het is nu geen democratie, maar een dictatuur!
quote:
geschreven door Titi85 op 11:14:24 @ 11-08-2016
Ik denk wel dat het praktisch een heel omslachtige manier wordt als je dat door iedereen laat doen.
De spelers uit het feedbackteam worden gezien als afgevaardigden van hun RV. Dus zij kunnen de keuzes met hun RV-leden bespreken en deze vertegenwoordigen op het forum.
@Haffie
Dan is de situatie nog helemaal anders, daar ben ik helemaal mee akkoord. Ik geloof ook dat een aantal spelers hiermee akkoord zal zijn, maar een aantal zal dat ook niet zijn. En vanuit het modteam wordt op dit moment ook besproken of dat een optie is en daar zijn een heel aantal redenen voor te vinden om dat niet te doen.
Ervaring is 1 ding, maar er wordt ook altijd gekeken of er een klik is in het modteam. Dat wil niet zeggen dat er vriendjespolitiek is, want Alicia en Davikita kende ik niet echt voor ze CM waren. Dat wil zeggen dat het team moet kunnen functioneren als een team. En dat werkt niet door er lukraak maar wat mensen bij te gooien.
Dat is gek! Ik kreeg toch van iedereen te horen dat ze niks mochten bespreken wat op feedback werd besproken. Beetje raar nu?
Overigens in het echte leven zal je ook eens met mensen samen moeten werken die niet zo in het team klikt, maar dit levert wel iets op en dat is vaak iemand met een andere mening zodat alles van meerdere kanten bekeken kan worden en alles wat nu in het team gebeurt wordt het niet van meerdere kanten bekeken en al helemaal niet naar de spelers geluisterd!
Er wordt nu van alles voorgesteld, maar het enige wat ik als reactie lees is dat het niet kan omdat.. het kan niet omdat het niet in jullie voordeel komt! Jullie kunnen dan geen directe macht meer hebben, daarom kan het volgens jullie niet.
Het enige wat jullie nu kunnen doen is naar ons luisteren en iig dit idee nu gaan uitvoeren. Niet dat lange wachten.
Dit is momenteel ook gewoon machtsmisbruik alles wat nu tegen jullie is zal vroeg of laat bestraft worden!