quote:
geschreven door LittleSis op 20:26:03 @ 13-08-2016
Maar goed om terug te komen op het topic. Ik vraag me eigenlijk af wat er zo erg is aan sm uit 1 rv? RV heeft niks met onze functie te maken en zover ik weet beinvloed het onze taken ook niet? Of ervaren jullie dit anders?
En als jullie hier mee zitten dan kan de volgende mod natuurlijk uit een andere rv komen.
Dit is een herhaling van wat Titi zegt en zoals uit het topic al blijkt ervaren de spelers dit anders. RV heeft misschien niks met SM te maken, maar in een RV zitten vaak wel veel gelijkgestemden, waardoor je altijd in dat cirkeltje blijft hangen.
quote:
Het fb forum. Jullie zeggen dat jullie willen dat er naar jullie geluisterd wordt en kijkend naar dit forum lijkt het ook dat jullie mee willen denken over bepaalde zaken. Nu heeft het fb inderdaad geen beslissende stem maar daar kan altijd over gepraat worden. Wel moet er daarbij gedacht worden dat hoe meer stemmen gelden hoe lastiger het word om zaken te beslissen en hoe langer het ook kan duren.
Kort samengevat: je wilt niet laten stemmen.
Stemmen is simpel: meer dan 50% voor of tegen binnen 7 dagen is besluit.
quote:
Toch heb ik zeker het idee gehad dat wat er in fb werd gezegd ook zeker gehoord werd. Zo weet ik dat er bij de aanstelling van mods de meningen en argumenten van fb ook zeker beslissende effecten heeft gehad op het wel of niet mod laten worden van speler. Ik denk ook als het modteam met de rv's even hun koppen over bij elkaar steekt dat het fb forum vooralsnog een succes kan worden.
Feedback heeft een beslissend effect gehad als ze het met jullie eens waren. Ik weet van 2 cm aanstellingen zeker dat er meer mensen tegen waren dan voor en dat diegene toch aangesteld werd. Om die reden heb ik feedback ook verlaten.
quote:
Wat betreft het stemmen voor een mod vanuit de spelers blijf ik het met name lastig vinden dat spelers toch informatie missen over betreffende personen, waar wij weer niks over kwijt mogen vanwege de bescherming van die persoon.
Ondanks dat jullie 'alles' weten zijn er het afgelopen jaar meerdere aanstellingen geweest die weer ongedaan zijn gemaakt nadat er tegen geprotesteerd is en vooral, nadat er vanuit de spelers enige feiten zijn aangedragen die voor een mod niet kunnen maar die blijkbaar niet op jullie mooie board stonden of teruggevonden werden. LET OP: door spelers aangedragen.
quote:
Zo zijn er ook bijvoorbeeld spelers eerder mod geweest die niet voor niks geen mod meer zijn (dit geldt natuurlijk lang niet voor alle oud-mods) daarnaast moet het mod team ook vertrouwen in die persoon hebben en met diegene moeten werken en als ik een cm/fm/rm zou zijn zou ik dit lastiger vinden bij iemand van buiten het team.
Met iemand vanuit het team heb je al wat meer een band mee en heb je al kunnen zien hoe diegene functioneert en dan met name achter de schermen waar het meeste van ons werk plaats vind. Dit zou voor mij net als eerder genoemde redenen zijn om toch zoals voorgaande jaren iemand vanuit het modteam te laten promoveren.
Sorry sis maar nu moet ik wat grof worden.
Hoe kun jij een band opbouwen met andere mods als je het laatste jaar maar af en toe je neus hebt laten zien.
Persoonlijk vind ik dat jullie die 'band' mega aan het overdrijven zijn. Ga je in je werk ook met collega's een band opbouwen en mag diegene ook alleen op jouw afdeling komen werken als de band goed is?
Wees reeel een cm moet de chat in de gaten houden, daar hoef je geen supervriendjes voor te zijn met een band.
Een fm moet een board in de gaten houden en een rm moet de voorpagina vullen. En verder mag iedereen een beetje meedenken, raten, en de boel in de gaten houden. Je moet met elkaar kunnen communiceren, maar dat is iets anders dan een band hebben.
Ik hou van haffies.
Emily = dierenarts, Jasmijn = lesgever,
Cissy = KI(8 buisjes 2750), Chantal = landbouwer,
Mindy = hoefsmid, Mestientje = mesthoopruimer,
Trainie = trainer, Saddely = zadelmaker.
De gezelligste rv? Cinnamon's Riders!
Lees ons rv-profiel als je lid wilt worden.