quote:
geschreven door Titi85 op 00:14:38 @ 13-08-2016
Ik ben van mening dat we allemaal even ons zegje gedaan hebben en ik zie ook waar jullie hekelpunten zitten.
Het gaat hier ondertussen helemaal niet meer over de originele topic.
Het zijn hier alleen maar verwijten geworden en geen opbouwende kritieken of commentaren waaruit effectief iets geleerd kan worden.
Iedereen mag zijn mening uiten en iedereen mag zeggen hoe hij zich voelt of hij erover denkt. Maar mensen verwijten beginnen te maken (en ja want we zijn uiteindelijk toch allemaal mensen) en hier in dit topic leugens gaan verkondigen, daar kan ik het niet eens mee zijn.
Een aantal mensen laten zich hier heel goed kennen, en dat vind ik zeer teleurstellend. Mensen waarvan ik dacht een goed gesprek mee aan te kunnen gaan en iets constructief mee op te bouwen, lijken alleen maar een bron van aanstoken te zijn.
Jullie hebben het over inbreng van de spelers, op dit ogenblik is hier nog maar weinig constructieve inbreng aangebracht.
Dit zou geen discussie moeten zijn, dit zou een dialoog moeten zijn. En tot zover dit niet gebeurt, zal er geen constructieve oplossing kunnen komen.
Vanaf hier zou het fijn zijn om enkel nog argumenten aan te brengen waarmee we aan de slag kunnen gaan.
Ik wil hier nog wel op reageren...
Je geeft aan dat er veelal dingen verweten worden, maar daar ben ik het niet zo mee eens. Er worden fouten benoemd, maar dat is juist belangrijk zodat voor jullie duidelijk is waar het probleem zit en waar jullie moeten verbeteren. Daarnaast zie ik in een hoop berichten punten aangedragen waarmee jullie aan de slag kunnen gaan? Er zit natuurlijk wat frustratie, maar lang niet alle reacties zijn puur een stortval aan verwijten, zoals je met deze reactie beweert. Elke reactie bevat wel iets waar jullie wat mee kunnen. Ik ga dat niet op een rijtje zetten want ik voel niet dat dat mijn taak is, maar ik kan zo al wel 3 dingen bedenken die ik op laatste pagina gelezen heb die constructief zijn. Misschien kunnen jullie de reacties zelf even zorgvuldig teruglezen en die dingen opsommen? Lijkt me al een goed begin naar een oplossing voor deze hele situatie.
Daarnaast vind ik het wel een serieuze aantijging om te zeggen dat mensen hier leugens lopen te verkondigen.. waarom mogen zij niets verwijten maar jij wel? Sorry maar ik wil dat wel graag even benoemen, want dat lijkt weer op met 2 maten meten en dat is ook een van de problemen.
Dus constructieve punten van mijn kant:
- Lees de reacties zorgvuldig en haal hier de knelpunten/verbeterpunten uit
- Som deze op, kopper terug naar ons, en ga hiermee aan de slag
- Communiceer goed en vaak over waar je mee bezig bent
- Neem de meningen van de spelers serieus, probeer ze niet constant te weerleggen met argumenten voor je eigen mening/beslissing, maar luister en handel ernaar
- Wat voor iedereen geldt, geldt voor
iedereen; meet niet met 2 maten